Dugo su mnoge evropske vlade i gradovi promovisali napuštanje automobila kao osobnog prijevoznog sredstva. Potom su se pojavile i car sharing agencije koje su vam poručivale da ne morate biti vlasnik vozila te da ga kod njih možete posuditi, koristiti i ostaviti na parkiralištu.
Međutim, onda je došla epidemija koronavirusa i biti vlasnikom automobila postalo je iznimno važno. Agencija za istraživanje javnog mišljenja Puls pratila je trendove u Njemačkoj. U München i Berlinu broj putnika u javnom prijevozu pao je za 50 posto u martu, a samo devet posto ispitanika u velikoj anketi izjavilo je da bi sjelo u vozilo neke od car sharing opcija. Strah od širenja virusa ovdje je presudan, odnosno činjenica da se u jednom automobilu izmjenjuje više korisnika.
Što nam je ostalo? Čak 86 posto ispitanika izjavilo je da više koristi svoje osobno vozilo od svih drugih oblika prijevoza, a velika je popularnost automobila i među mlađima od 30 godina.
U vrijeme epidemije koronavirusa na automobil se opet ne gleda kao na luksuz nego kao na potrebu.





Izvor