Svakog dana koji prolazi, proizvođači se sve više plaše velikih kazni koje je Evropska unija odredila za nepoštivanje prosječne emisije CO2. Uz nemogućnost njihovog brzog i kratkoročnog snižavanja, stručnjaci predviđaju stvarni rat s cijenama priključnih hibridnih prodaja tokom 2020. godine.
Nova 2020. godina mora biti godina električnih vozila, novo desetljeće koje će privući pozornost nove serije modela koja će stići u narednim mjesecima. No podaci o autonomiji još nisu na cijeni, pa će opcija koja će privući više sljedbenika biti priključni hibridi.
Uzimajući u obzir toliko ograničenje da je na stol stavljen posljednji standard za emisije Euro 6d, i da proizvođači izluđuju, 95 g/km, marke sa savršenim saznanjem da neće biti u mogućnosti pridržavati se i izbjegavati velike planirane sankcije. Neki nisu spremni proći kroz evropski krug i platiti, a drugi neće imati izbora .
Modeli poput plug-in hibridnog dizelaša Mercedesa GLE 350 4MATIC-a trebali bi sniziti cijenu
Ali i oni su također svjesni da neće prodavati mnogo električnih. Spas dolazi u obliku plug-in-hibrida. Patrick Hummel, jedan od stručnjaka, primjećuje da će “proizvođači automobila vjerojatno trebati agresivno prodati hibridne priključke svojim kupcima, tako da vidimo rizik cjenovnog rata tokom 2020. godine” .
Istina je da je malo proizvođača koji se trenutno mogu sankcionisati. Daimler, Renault i Jaguar Land Rover su jasno u opasnosti oduzimanjem dobrog dijela njihove zarade. Procjenjuje se iznos blizu 8,4 milijarde eura, i potpuno se posvetiti zadovoljavanju evropske blagajne. Rješenje se čini više nego komplikovano.
Ograničenje od 95 grama po kilometru na snazi je u cijeloj Evropskoj uniji, uključujući Veliku Britaniju do 1. januara 2021. No, na Starom se kontinentu problem pogoršava nakon ovog datuma jer granica postaje još stroža, smanjujući prosjek emisija do 50g/km.