Još dinamičniji i agresivniji: vanjski izgled novog A3 potpuno je usklađen s trenutnim “dizajnerskim jezikom” svih novih modela, s velikom saćastom maskom hladnjaka, dok je karoserija nešto šira i niža u odnosu na prethodni model. LED svjetla dolaze standardno, i sada su nešto uža i “razvučenija”.

Bokovi su isto dobili dozu dinamike pa auto i dok stoji izgleda “napeto” čemu pridonose i položeniji stražnji nosači krova te položenije stražnje staklo.
Sveukupno, novi A3 je sportskiji od prethodnika. Na 4,34 metra duljine i 1,82 metra širine, novi model je narastao za dobra tri centimetra u oba smjera, a pritom međuosovinski razmak i visina ostaju isti (182 metra i 1,43 metra).
Zanimljivo, gotovo je isti i obujam prtljažnika kao i do sada – od 380 do 1200 litara. Tko je volio A3 bez krova ili s trojim vratima – loša vijest: više se neće proizvoditi. U kokpitu je zavladala digitalija.
Prvi dojam unutrašnjosti: s oštrijim uglovima novodizajnirane ploče s instrumentima te obloga na vratima, novi A3 daleko je drugačiji od zaobljenog dizajna kod prethodnika.

Srednja konzola nagnuta je prema vozaču, a otvori ventilacije smještene su s lijeve i desne strane instrumentne ploče. Zgodna informacija: presvlake za sjedala izrađene su od recikliranih plastičnih boca.
Novi infotainment pod nazivom MIB3 već je poznat iz VW Golfa 8. Kod A3 dolazi sa središnjim 10,1-inčnim zaslonom i 10,25-inčnim digitalnim kokpitom.
Digitalni kokpit je također dostupan u 12,3 inča i nudi različite varijante prikaza. Ipak, za razliku od Golfa, novi A3 se ne oslanja u potpunosti na kontrolu dodira i glasa. Funkcijama klimatizacije i grijanja sjedala i dalje se upravlja putem prekidača. Apple Carplay i Android Auto standardna su oprema, a veza s pametnim telefonom koja bi trebala bi funkcionirati i bežično ubrzo će biti lansirana, kažu iz Audija.
Kada govorimo o pametnom telefonu: u kombinaciji s besplatnom aplikacijom “MyAudi” i tipkom “Audi Connect”, A3 se može otključati i zaključati korištenjem Android pametnog telefona.
Razne druge funkcije vozila mogu se kontrolirati na daljinu. Od sredine 2020. godine, Amazonov glasovni servis “Alexa” trebao bi biti dostupan za A3 – tada će se pametni kućni uređaji mogu kontrolirati i iz automobila.
Pomoć u slučaju kočenja u nuždi sada je serijska oprema

Audi je kao standardnu opremu kupcima osigurao niz sustava pomoći u vožnji kod novog A3.
Automobil koči automatski ako sistem zaključi da će doći do frontalnog sudara, a tu je i upozorenje za vozilo “mrtvom uglu”, za izlazak iz trake. Uz to, na raspolaganju je i prilagodljiv tempomat, dok se doplaćuje za sustave poznavanja prometnih znakova, automatsko paljenje dugih svjetala i dodatne asistencije kod parkiranja.
Tri motora na početku prodaje
Od početka prodaje A3 je dostupan s 1,5-litrenim benzinskim motorom od 150 KS i dva 2,0-litarska dizelaša (116 i 150 KS). Nedugo zatim bit će dostupan trocilindarski benzinski motor od 110 KS i mild-hibridnim pogonom.
Benzinski motori opremljeni su 48-voltnim električnim sustavom. Svi motori pokreću prednje kotače, a uz iznimku mild-hibridne verzije, imaju 6-stupanjski ručni mjenjač.
Mild-hibridna verzija motora uparena je sa 7-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke, koji se može posebno naručiti za sve motore. Ostale verzije dizelaša i benzinaca kao i dvije plug-in izvedbe stižu tokom godine.