Mnoge države, a osobito one razvijene, saobraćajnu sigurnost promovišu video spotovima uznemirujućeg sadržaja. To je vjerojatno najbolji način da one pronađu put do svijesti vozača
Saobraćajne nesreće svake godine odnesu u svijetu 1.35 miliona života. Stravičan je to podatak, a mnoge države čini sve moguće napore ne bi li smanjile tu brojku. Jedan od alata za pristupanje rizičnim skupinama su i oglasi, osobito oni u video formi. U nas je također bilo nekoliko kampanja koje su se bavile sigurnošću prometa, ali na gotovo stidljiv i uglađen način. U inostranstvu, u državama poput Novog Zelanda ili SAD-a poruke su direktne i šokantne, jer njihovi naručitelji i kreatori vjeruju da se tako najbolje utiče na svijest vozača. Pogledajte nekoliko saobraćajno-preventivnih videa, od kojih je velika većina usmjerena na opasnosti od korištenja mobitela u vožnji.
Šokantni oglasi koji promovišu sigurnost u saobraćaju
KUPUJEMO NOVE
Test: Citroën C4 Shine 1.2L PureTech 130 S&S EAT8 – još...
autoprodaja - 0
Citroën je novu modelsku generaciju C4 predstavio u junu protekle godine, kao nasljednika već popularnog modela i tada najavio novi dizajnerski pravac i nova tehnička...