Mnogima su ruke nemirne i prolit će tekućinu za pranje stakala tokom dolijevanja. Škoda se pobrinula da tih pogrešaka bude manje…
Poput svojih prethodnika i redizajnirani Kodiaq dobio je pametno i praktično rješenje za dolijevanje vjetrobranske tekućine. Kako ne bi prolijevali tekućinu po ostalim dijelovima motora Škoda je osmislila jednostavno, ali jako praktično rješenje – poklopac koji se prilikom otvaranja pretvara u široki ljevak pa niti najnespretniji neće imati problema s dolijevanjem vjetrobranske tekućine u svoje redizajnirane Kodiaqe. Dakle, Škoda nastavlja sa svojim praktičnim i korisnim rješenjima s kojima olakšava brigu o vozilu vozačima.
Nova Škoda Kodiaq
Škoda Kodiaq jedan je od najpopularnijih SUV-ova na bosanskohercegovačkom tržištu. Automobil, koji je debitovao 2016. godine, tehnički je povezan s Volkswagen Tiguan Allspaceom i Seatom Tarraco. Pet godina nakon lansiranja, češki SUV je modernizovan.

U vrhunskoj izvedbi RS, umjesto dizela od 240 KS, predstavljen je benzinski motor koji generiše 245 KS

Nakon modernizacije, Škoda Kodiaq imat će jedan od tri benzinska motora sa 150, 190 ili 245 KS ispod haube, ili jedan od dva dizela – 150 ili 200 KS.
Ovisno o odabranoj verziji, moment će se prenositi na prednje ili na sve točkove putem ručnog ili 7-stepenog DSG mjenjača. Nakon modernizacije, Škoda Kodiaq kreće u prodaju u Bosni i Hercegovini ove godine.
Nova Škoda Kodiaq
Facelift Skoda Kodiaq sprijeda je najprepoznatljiviji po novom poklopcu motora s rebrastim i malo drugačije oblikovanim LED svjetlima (matrična svjetla dolaze u bogatijim verzijama opreme) ili novom obliku rešetke hladnjaka, čije su prečke završene kromom. Branik s velikim usisnicima zraka i bočnim spojlerima također izgleda nešto drugačije, poboljšavajući aerodinamiku vozila
Škoda Kodiaq nakon faceliftinga – izražajniji stil

Škoda Kodiaq također se malo promijenila straga. Bočna svjetla naglo se sužavaju prema sredini vozila i imaju malo drugačiji oblik. S druge strane, ispod vrata prtljažnika nalazi se traka koja prolazi cijelom širinom vozila i završava s obje strane svjetlima koja snažno prodiru u bočne strane vozila. Za učinkovit izgled Škode Kodiaq straga zaslužan je i istaknuti krovni spojler.

RS verzija malo se razlikuje u odnosu na prethodnu generaciju. Na prvi pogled prepoznaje se po crnoj rešetki i većim usisnicima zraka na bočnim stranama branika.

Škoda Kodiaq RS nakon face liftinga – punokrvna promjena

Donji dio RS verzije završava spojlerom impresivnog oblika. Straga se RS razlikuje po moćnim ispušnim cijevima i traci ispod poklopca prtljažnika – ovdje lagana traka prolazi cijelom širinom automobila.

Za novu Škodu Kodiaq možete odabrati i niz novih aluminijskih felgi od 17-20 inča. Posebno se ističu 20-inčni točkovi RS – Sagitariusa. Ne samo da izgledaju učinkovito, već se njihov središnji dio (odgovoran za bolju aerodinamiku vozila) može ukloniti.
Škoda Kodiaq nakon faceliftinga – promjene u unutrašnjosti

Škoda Kodiaq također se promijenila u unutrašnjosti. Najuočljivija novost je volan – dvokraki ili trokraki kod modela Sportline i RS. Pored toga, korištena su nova sjedala koja se po želji mogu grijati i provjetravati, a također su dobila i masažnu funkciju.
Ugrađenim uređajima upravlja se velikim tipkama, kao i ekranom osjetljivim na dodir od 8 ili 9,2 inča. Zauzvrat, za očitanja najvažnijih indikacija, možete naručiti virtualni kokpit dijagonale 10,25 inča. Škoda Kodiaq RS ima unutrašnjost koja dodatno mami sportskim sjedalima s integrisanim naslonima za glavu sa crvenim šavovima.

Bez obzira na verziju opreme, poboljšana je kvaliteta završnih materijala, dok velika prostranost daje mogućnost odabira verzije 7 sjedišta i prostrani prtljažni prostor (270 / 650-835 / 2065 l) – kod verzije sa 5-sjedište, 270/560 -765 / 2005 l) je ostao isti.
Škoda Kodiaq – dva dizela i tri benzinska motora

Osnovni motor nove Škode Kodiaq je benzinski motor 1,5 TSI (sa sistemom ACT, koji gasi dva cilindra kada motor radi pod manjim opterećenjem), generišući 150 KS. To je jedini pogonski sklop koji serijski dolazi s 6-stepenim ručnim mjenjačem, a okretni moment prenosi se na prednje točkove. U ovom je slučaju 7-stepeni mjenjač dostupan kao opcija.
U ostalim benzinskim motorima – 190 KS i 245 KS u RS modelu – i mjenjač s duplim kvačilom i pogon na sve točkove su standardni.
Osnovni dizel od 150 KS, baš kao i osnovni benzinski motor, standardno ima pogon na prednje točkove (opcija 4×4), ali DSG mjenjač je standardni. Takav je mjenjač također standardni u snažnijem dizelašu od 200 KS, koji u seriji ima i 4×4 pogon.
Škoda Kodiaq nakon face liftinga – kada dolazi u prodajne salone?

Nova Škoda Kodiaq u prodajne salone u Bosni i Hercegovini dolazi ove godine. Dotad je aktualno izdanje češkog SUV-a još uvijek u proizvodnji i u prodaji.Nadamo se da će cijene facelift modela biti jednako atraktivne kao i izgled vozila