Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4 – ispunjava očekivanja

0
2597

Škoda Kodiaq je premijerno predstavljena u septembru 2016. godine, a mi smo se sa ovim modelom susreli već 2017. godine, kada je u BiH organiziran Kodiaq Off Road drive 2017.

Tokom ljeta 2019 godine, imali smo priliku testirati Kodiaqa sa paktom opreme Style i turbodizelskim motorom snage 190 KS, koji je pokazao da je na visini zadatka.

Tokom protekle godine, Škoda je obnovila Kodiaqa, a osim faceliftinga urađene su i neke tehničke izmjene, čime je u potpunosti opravdan izraz mid-term refresh.

Na primjer, model koji smo testirali 2019. godine nosio je doslovno istu oznaku Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4, ali njegov motor je razvijao 190 KS, dok novi model raspolaže sa okruglo 200 KS.

Iako je oblik automobila ostao isti, zapažamo sitne stilske razlike, po kojima se obnovljeni model razlikuje od prvobitnog, ali moramo priznati da su se u Škodi potrudili da novi Kodiaq bude zaista bolji.

 

Dizajn eksterijera je inspirisan češkom umjetnošću oblikovanja kristalnog stakla, što mu daje jedinstvenu notu u segment, sa stilksim elementima koji pomalo podsjećaju na model Superb. Takva rješenja stvaraju utisak da je Kodiaq nešto manji, nego što zapravo jeste, jer sa dužinom od bezmalo 4,7 m, gotovo da iskače iz svog segmenta. Ipak, grandiozne dimenzije nisu neskladne, tako da se Kodiaq, na cesti dobro uklapa i ne odudara od mnogo manjih automobila, što ipak postaje primijetno, tek na poslovično tijesnim parkiralištima, na kojima je teško naći mjesto za automobile duže od 4,5 m.

 

Takve dimenzije nalaze opravdanje u zaista odličnoj i prostranoj unutrašnjosti, sa mnogo Simpy Clever rješenja.

Naime, očekivano, zbog veličine vrata, ulazak u unutrašnjost je veoma lak, čak i za starije osobe sa bolnim leđima. Sjedišta su prostrana i ugodna, pa čak ni prilikom duže vožnje neće vas zamoriti. Naravno, tome treba pridodati da će grijanje sjedišta dobro doći u zimskim mjesecima.

Prostora neće nedostajati ni na stražnjim sjedištima, niti u prtljažniku, čija osnovna zapremina, veća od 800 l, se može povećati na više od 2.000 l, pa se po tovarnim sposobnostima, Kodiaq može porediti sa manjim dostavnim vozilima.

 

 

Prilikom vožnje, ustanovili smo da nova LED Matrix svjetla omogućuju prilagođenje uslovima vožnje, tako da je setovna dionica ispred automobile uvijek adekvatno osvijetljana, a da pri tome, vozači koji dolaze u susret nisu zaslijepljeni, o čemu brine posebna kamera na vjetrobranskom staklu, koja detektuje pokretne i nepokretne objekte, a inteligentni sistem aktivira/deaktivira svjetlosne elemente u svjetlosnim baterijama.

Još jedna novost je multifunkcionalni, kožom opšiveni volan, sa zanimljivo riješenim točkićima, sa kojima je omogućeno upravljanje velikom broju funkcija, bez pomicanja ruku sa volana.

Osim toga, unaprijeđen je i sistem infotainmenta, koji omogućuje povezivanje sa mobilnim telefonom vozača, a ugrađen je i eSIM, pa je Kodiaq uvijek online.

Novost je i motor. Umjesto nekdašanjeg motora 2.0 TDI sa 190 KS, sada je motor iste radne zapremine, ali sa 200 KS i sistemom Twin dosing, odnosno sa dvostrukim SCR-om, koji omogućuje 80%-tnu redukciju NOx-a. Naravno, kao i ranije, za prenos snage se koristi 7-stepeni DSG mjenjač, koji i dalje pokazuje svoja odlična svojstva. Ipak, treba imati vidu da je Kodiaq velik i težak automobil, što je jedan od razloga da smo tokom testova izmjerili prosječnu potrošnju između 8,5 i 9 l/100 km.

Naravno, udobnost je na visokom nivou, zahvaljujući sistemu DCC (Dynamic Chassis Control), koji podešava ovjes prema želji vozača i uslovima vožnje. Tako,Kodiaq, sa velikim točkovima i velikim međuosovinkim rastojanjm, jednostavno plovi po cesti, čak i po našm lošim cestama.

 

Visok nivo udobnosti i bogata oprema imaju svoju cijenu, pa bi za model kao na testu trebalo izdvojiti pozamašnih 101.369 KM.

Ipak, kupci kojima nije potreban visok nivo luksuza mogu proći i znatno jeftinije.
Osnovna cijena Kodiaqa, sa benzinskm motorom 1.5 TSI sa 150 KS, manuelnim 6-stepenim mjenjačem, te paketom opreme Ambition, iznosi prihvatljivih 53.391 KM, dok bi za najjeftiniji turbodizelski motor 2.0 TDI sa 150 KS, trebao pripremiti 63.692 KM.

Za kupce koji vole sportsku vožnju, namijenjen je Kodiaq RS, čiji benzinski motor raspolaže sa 245 KS i standardnim pogonom na sva četiri točka, koji se me nože dobiti za manje od 95.123 KM.

Prosječan kupca će vjerovatno odabrati model sa sredine ponude, prema cjenovniku 

Serijska oprema:

 

  • Podni prostirači naprijed i straga
  • ESC
  • Rezervni točak umanjenih dimanzija
  • Disk kočnice naprijed
  • Servotronic upravljač
  • Alat
  • Disk kočnice straga
  • MF upravljač
  • ISOFIX sistem
  • Manuelno podešavanje visine prednjih sjedišta
  • Pretinci u prtljažniku
  • Kromirani krovni nosači
  • Treći naslon za glavu nazad
  • Obloge vrata presvučene kožom
  • KEYLESS entry
  • Termoizolaciona stakla
  • Zračni jastuk za koljena vozača
  • Bočni zračni jastuci naprijed
  • Preklopiva stražnja slupa
  • Centralni naslon za ruke naprijed
  • Retrovizori u boji karoserije
  • FRONT Assist
  • Mreže u prtljažniku
  • Ručica mjenjača presvučena kožom
  • Osvijetljeni prostor kod nogu
  • El. preklopivi, podesivi i grijani vanjski retrovizori
  • Imobilajzer
  • 12V utičnica
  • Indikator ispuhane gume
  • Ukrasne lajsne kod vrata/praga
  • Pretincni iznad sjedišta
  • Menuelno podesiva podrška za leđa kod prednjih sjedišta
  • Radio Bolero
  • Parking senzori straga
  • LED svjetla
  • Automatska dnevna svjetla+Coming i Leaving Home funkcija
  • Daljinsko zaključavanje
  • 8 zvučnika
  • Dva svjetla za čitanje naprijed i dva straga
  • Tempomat+limitator brzine
  • Stražnja svjetla za maglu
  • LED stražnja kombinovana svjetla
  • Indikator nivoa tečnosti za čiščenje
  • Prednja svjetla za maglu
  • Automatski klima uređaj Climatronic
  • Osvijetljeni prtljažni prostor
  • Paket za pušače
  • “SMART LINK”
  • Bluetooth
  • ALU točkovi 7J x 18 “ELBRUS”
  • Gume 235/55 R18 100V
  • Sjedišta od tekstila i kože
  • Glasovno upravljanje
  • Krom paket
  • Pretinci ispod prednjih sjedišta
  • DAB
  • USB naprijed
  • Pomoć pri kretanju u brdu
  • Parking kočnica

Dodatna oprema:

 

 

  • Preklopivi stolići na prednjim naslonima
  • Grijana sjedišta naprijed i straga
  • SUNSET
  • Digitalna instrument tabla
  • Mlaznice za čišćenje prednjih svjetala
  • El. Podesiva prednja sjedišta sa memory funkcijom i podrškom za leđa
  • Kessy Full sa alarmom i SAFE funkcijom
  • DCC – Adaptivna kontrola šasije (sa Off Road funkcijom)
  • Trozonski klima uređaj
  • ALU točkovi CRATER 7Jx19 – sjaj crna
  • Rezervni točak umanjenih dimenzija
  • Virtuelna pedala – otvaranje prtljažnika
  • Varijabilno dno prtljažnika
  • Grijano prednje vjetrobransko staklo+senzor za kišu
  • Kožna sjedišta
  • Adaptivni tempomat do 210km/h – FRONT ASSIST
  • Mali kožni paket (3 kraki multifunkcionalni grijani sportski kožni volan)+DSG upravljanje
  • Full LED MATRIX svjetla sa korner funkcijom i opcijom dobrodošlice
  • Senzor za prepoznavanje mrtvog ugla
  • Area View sistem kamera
  • SOUND SYSTEM CANTON
  • Navigacioni sistem COLUMBUS sa glasovnim upravljanjem + WLAN + Web Radio
  • Mehaničko spuštanje stražnjeg sjedišta
  • Comfort and Function paket (Pretinac ispod sjedišta suvozača+ALU papučice+rlektrično sjedište vozača sa funkcijom memorije+rolo zavjese traga+električno otvaranje prtljažnika+samozatamnjujuće unutrašnje ogledalo+elektro podesivi, preklopivi, grijani retroviztori
  • Business and View paket (Stražnja kamera+ambijentalno osvijetljenje+osvijetljen prostor kod nogu+parking senzori naprijed i straga+2x svjetla za čitanje naprijed) Remote Access + Online Infotainment 1 godina
  • Metalik boja 5X5X – GRAPHITE SIVA
  • Produžena garancija 5 godina ili 150.000 km

 

Puna cijena sa PDV : 101.369

Tehnički podaci:                 Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4
Motor 2.0 TDI, 4 cilindra, 1.968 cm3
Maksimalna snaga 147 kW (200 KS) pri 3.600-4.100 o/min
Maksimalni obrtni momenat 200 Nm pri 1.750-3.500 o/min
Potrošnja goriva 6,3-7,0 l/100 km (WLTP)
Emisija CO2 165-183 g/km (WLTP)
Masa vozila 1.868 kg
Performanse
Maksimalna brzina 218 km/h
Ubrzanje od 0 do 100 km/h 7,7 s
Dimenzije
Dužina 4.697 mm
Širina 1.882 mm
Visina 1.681 mm
Međuosovinsko rastojanje 2.790 mm
Zapremina rezervoara 60 l
Zapremina prtljažnika 835 – 2.065 l
Cijena testiranog vozila 101.369 KM

 

1. Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4


Kodiaq impresionira svojom udobnošću. Auto je savršen za duga putovanja. U testiranoj verziji Škoda Kodiaq Style ima pogon na sve točkove.

2. Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4

 

Kodiaq nije samo rekordno prostran porodični automobil. Također pozitivno iznenađuje pouzdanim upravljanjem, udobnošću, promišljenim rješenjima i popisom opreme.

3. Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4

Ako ste vozili Škodu, u Kodiaqu ćete se osjećati kao kod kuće. Rad svih funkcija je intuitivan. Dobri završni materijali.

4. Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4

Udoban položaj za vožnju. Vozačevo sjedalo ima električnu kontrolu s memorijskim postavkama uz doplatu.

5. Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4

Stražnje sjedalo je udobno poput limuzine

6. Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4

Osnovna zapremina prtljažnika je veća od 800 l, i može se povećati na više od 2.000 l, pa se po tovarnim sposobnostima, Kodiaq može porediti sa manjim dostavnim vozilima.

7. Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4

Možete birati između 6 načina vožnje. Ovisno o odabranom načinu vožnje, na središnjem ekranu prikazuje se drugačija pozadina. Ovdje je postavka Sport.

8. Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4

Vozač ima izbor različitih načina vožnje koji se mogu postaviti pomoću tipke Mode na središnjem tunelu.

9. Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4

Sistem kamera od 360 stepeni

10. Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4

Ispred vozača može se prikazati, između ostalog, satelitska navigacijska karta.

11. Škoda Kodiaq Style 2.0 TDI DSG7 4×4

Radi se o zaista prostranom automobilu koji će zadovoljiti zahtjeve mnogih. U najbogatijoj verziji Kodiaq oduševljava opremom, a u nižoj – atraktivnom cijenom. Možemo očekivati ​​prodajni hit. Uvjeren sam da će se uskoro ovaj automobil često viđati na bosanskohercegovačkim cestama

Galerija slika