Sjajne vijesti: promijenjena odluka o EURO 7 standardu. Odgođen kraj motora s unutrašnjim sagorijevanjem

0
416

Sve ukazuje na to da će emisijski standard Euro 7 biti mnogo manje strogi. Motori s unutrašnjim sagorijevanjem neće nestati, ali hibridi će biti novi kraljevi.

Norma emisije izduvnih gasova Euro 7 još uvijek je vrlo kontroverzna. Njegove vrlo radikalne pretpostavke dovele bi do nestanka motora s unutrašnjim sagorijevanjem u Evropi u novim automobilima. Umjesto sporog razvoja, savjetodavna skupina za norme emisija predložila je takoreći kraj za motore sa unutrašnjim sagorijvanjem. Emisija CO2 pala bi sa 95 g / km na 30 g / km. S druge strane, emisija dušikovih oksida bila bi postavljena na 30 mg / km. To znači da bi čak i hibridni automobili imali ozbiljan problem u ispunjavanju standarda. Vrijedno je prisjetiti se da se prema propisima novi automobili koji ne udovoljavaju važećim emisijskim standardima ne mogu prodavati u Evropskoj uniji. Uvođenje strogog standarda značilo bi da će od 2025. godine zabrana prodaje motora s unutrašnjim sagorijevanjem zapravo biti uvedena kroz “stražnja” vrata.




Tragediju su trebale upotpuniti izmjene u sistemu za mjerenje izduvnih gasova. Trenutno, kao dio testnog postupka Real Drive Emmision, testni automobili voze se rutom koja bi trebala imitirati stvarne uslove vožnje. Testni dijelovi uključuju startanje s brda, gradsku vožnju i vožnju autocestama. Do sada su standardi uočavali očitu činjenicu da ovisno o opterećenju, stilu vožnje i brzini emisije variraju. Stoga je za izračunavanje ispunjava li ih automobil korišten koeficijent divergencije (neslaganje) koji je odredio prihvatljive razlike. Norma Euro 7 je to trebala promijeniti. Pretpostavljalo se da će automobil emitirati najviše 30 g / km CO2 i 30 mg dušikovih oksida, neovisno o opterećenju, brzini i uslovima. Štaviše, u ovom je ludilu bilo postavljeno postavljanje mjernih uređaja u automobil koji bi nadzirao emisije tokom životnog vijeka vozila, tj. 15 godina ili 240 000 kilometara. U međuvremenu se na kraju tunela pojavilo svjetlo.

Sve ukazuje na to da će emisijski standard Euro 7 biti mnogo manje strog
Najavila je predsjednica Njemačkog udruženja proizvođača automobila (VDA), gospođa Hildegard Muller da je vidjela najnoviji prijedlog Savjetodavne skupine za emisijske standarde i bila puna optimizma. Pretpostavke standarda postale su realne i proizvođači ih mogu ispuniti. Najvažnija promjena je povratak na koeficijent divergencije. Zahvaljujući tome, proizvođači će imati zalihu emisija. Sumnjam, međutim, da ionako učiniti standarde realnijima znači hibridizirati sve moguće. Nulta emisija u gradskom načinu omogućit će vam da emitujete više u brzom načinu rada, čineći sve sretnima. Proizvođači znaju da će biti teško ispuniti standarde, ali sada su dobili malo više prostora. Štaviše, savjetodavno tijelo potvrdilo je da je trenutni Euro 6d standard vrlo dobar i da ga novi automobili više nego zadovoljavaju. Stoga je razumno pitati se zašto to mijenjati, ako je tako dobro?




Norma emisije Euro 7 bit će olakšana jer to zahtijeva privreda

Nisu pomogle molbe, nisu pomogli ni apeli na dostojanstvo savjetodavnoga tijela. Međutim, izgleda da su u konačnici reagovali na bauk potresa koji bi pogodio evropsku privredu i koji se izgleda pokazao kao jedini djelotvoran lijek. Zabrana prodaje motora s unutrašnjim sagorijevanjem podrazumijevala bi otpuštanja, povećanje nezaposlenosti, pad životnog standarda, porast socijalnog tereta i pad nacionalnog dohotka. To se ne može priuštiti u nesigurnim vremenima. Evropska privreda se još nije oporavila od slabosti izazvane pandemijom koronavirusa. Slabljenje zbog Euro 7 standarda ispušnih plinova doveo bi je do kolapsa. Kao što u klasičnoj igri kamen udara škare, tako u životu novac pobjeđuje ekologiju i zdravlje. Dobro je što su pretpostavke postale stvarne i Unija namjerava odustati od igranja uloge spasitelja svijeta. Barem dok evropski proizvođači automobila ne signaliziraju da su spremni za promjene. Tada će započeti prave promjene.