Ovo je nesumnjivo jedna od najčudnijih servisnih akcija u historiji, a uz to se ne tiče samog automobila, već servisne knjige koja se obično nalazi u onoj latici ispred suvozačevog sjedišta. Iako se problem čini trivijalnim, australske vlasti naložile su Renaultu da obavijesti vlasnike Meganea.





Bilo je svega dosad, od opoziva zbog toga što šamponi za pranje vozila mogu izazvati požar na vozilu pa sve do mogućnosti da na automobilu otpadne stražnji odbojnik kada pada kiša.
No, titula najbizarnijeg opoziva mogla bi završiti u Renaultovim vitrinama. Naime, na australskom tržištu Renault poziva u servise sve vlasnike Meganea prodanih od aprila do oktobra 2016. kako bi im tamošnji radnici markerom precrtali nekoliko riječi u knjizi s uputstvima. O čemu se radi?
U dijelu knjige u kojoj je opisano sjedenje djece na stražnjim sjedalima u Renaultu misle da su neki detalji dvosmisleni, odnosno da nisu dovoljno jasni i da bi zbog toga djeca mogla otvoriti vrata i izložiti se opasnosti. Zbog toga će Renaultovi radnici u servisu u jednom dijelu debele knjige zatamniti pojam ‘i vrata’.