Uz VW Golf, Audi A3 i Škodu Octaviju, još jedan model na kompaktnoj MQB Evo platformi VW Grupe, a riječ je o potpuno novom Seatu Leonu.
S obzirom na situaciju s korona virusom, baš kao ni brojne druge modele ove godine, niti Novi Leon još nismo prilike imali isprobati na međunarodnoj kao ni na domaćoj prezentaciji jer su, naravno, bile, otkazane. No, ima vremena, pa ćemo o prvim dojmovima za volanom uskoro…
Zato su sada poznati svi detalji i cijene za novi Leon koji je već svojim skladnim i dinamičnim izgledom spreman unijeti dašak “akcije” u kompaktni klasu.
Ali i više od toga, jer Seat je u razvoj uložio više od 1,1 milijarde eura kako bi na tržište uveo model s učinkovitijim motorima, novom razinom povezivosti i sistem potpora za vozača, izvrsnom dinamičnošću te estetskim detaljima koje privlače poglede.
Što se tiče cijena, novi Seat Leon tako kod nas stoji 33.744 KM, što je cijena za početni benzinski model 1.0 TSI Reference.
Podsjetimo, kompaktni Leon gradio je karijeru kroz 3 generacije do aktualne i uvijek je bio ključni model u portfelju Španjolaca, što dokazuje činjenica da je dosad prodan u više od 2,2 miliona primjeraka.
Aktualna, četvrta generacija je dizajnirana i razvijena kako bi se nadovezala na taj dosadašnji uspjeh te ga odvela na sljedeću razinu kada je riječ o povezivosti, učinkovitosti, dinamičnosti i sigurnosti.
Tako potpuno novi Leon objedinjuje filozofiju dizajna koja je ključna svakom automobilu koje se otkotrlja s proizvodnih traka marke Seat, pri čemu zrači samopouzdanošću, elegancijom i sportskim karakterom u segmentu kompaktnih automobila.
Istovremeno se odlikuje dosljednošću, iskrenošću i zrelošću kojima se može pohvaliti rijetko koji. drugi model. Odmah uz Kompakt lansiran je i vrlo atraktivan karavanski model Sporststourer.
“Potpuno novi Seat Leon donosi snažnu evoluciju dizajna u usporedbi sa svojim prethodnikom: njegov novi vanjski izgled i dizajn u unutrašnjosti vozila osiguravaju mu još markantniji karakter, a njemu također pridonose poboljšane ukupne proporcije, još izraženiji prednji dio vozila te mekše linije”, stoji u informacijama za štampu.
Kao i da “potpuno novi Leon stiže u segmentu s nizom inovativnih tehnologija koje uključuju ambijentalno osvjetljenje koje se proteže kroz unutrašnjost, stražnje „coast-to-coast“ svjetlo, dinamične žmigavce, LED glavna svjetla i svjetla dobrodošlice.”
Što se tiče brojki, novi je Leon dug 4368 mm (+86 mm), širok 1800 mm (-16 mm) i visok 1456 mm (-3 mm). Međuosovinski razmak sada iznosi 2686 mm, što je osjetnih 50 mm više nego kod prethodnika, što će prije svega osjetiti putnici straga koji dobivaju više prostora za koljena. Karavanska izvedba Sportstourer pritom broji 4642 mm (+93 mm) u dužinu, 1800 mm u širinu (-16 mm), dok visina iznosi 1448 mm (-3 mm).
Četvrta generacija modela Leon odlikuje se učinkovitošću s bogatom ponudom naprednih pogonskih sistema: dostupne su opcije za benzin (TSI), dizel (TDI), djelomični hibridni pogon (eTSI), plug-in hibridni pogon (eHybrid) te komprimirani zemni plin (TGI).
Potpuno novi Leon prvi je potpuno povezani automobil marke Seat te sadrži povezivost unutar i izvan automobila (internetsku navigaciju, funkcije i usluge), uključujući sistemFull Link sa značajkama kao što su Android Auto i bežični CarPlay.
Nadalje, budući da se novi Leon temelji na platformi MQB Evo novi Leon najinovativniji je proizvod koji je marka ikad proizvela: osim što će biti prvi potpuno povezani automobil, najsavremeniji sistemi potpora za vozača i hibridne tehnologije čine ga spremnim na sve ono što budućnost donosi.
Po pitanju opreme i sigurnosti, s prediktivnom automatskom regulacijom razmaka, sustavom Emergency Assist, sustavom Travel Assist te sustavima Side Assist i Exit Assist sljedeća generacija modela Leon objedinjuje neke od najnaprednijih sustava potpora za vozača kako bi se mogla ponuditi optimalna zaštita u svim scenarijima vožnje, zbog čega je potpuno novi Leon najsigurnije vozilo koje je marka ikad proizvela.
Najuspješniji model marke Seat još je praktičniji. Povećane dimenzije modela s 5 vratima i modela Sportstourer (po 86 mm i 93 mm) čine ih još prostranijima u području stražnjih sjedala i nude još veći kapacitet prtljažnika za Sportstourer (620 litara).
Početna oprema vrlo je bogata i naziva se Reference, slijede Style, a zatim Xcellence i FR. Evo i najzanimljivijih cijena, a za više detalja tu je i službeni konfigurator…
Paketi opreme
Reference
- Aluminijske felge 16”, gume 205/55 R16 91V
- Centralno zaključavanje, KEYLESS GO funkcija
- Media System Colour – 8,25” display, Radio, 4 zvučnika, 2 USB
- Kožni, multifunkcionalni upravljač, Bluetooth
- ECO LED prednja i zadnja svjetla + dnevna svjetla
- Električni podizači prednjih prozora i zadnjih prozora
- Tempomat
- SEAT connect
od 33.744,00 KM
Style
-
- LED osvjetljenje unutrašnjosti
- Srednji naslon za ruku
- LED svjetla za maglu s funkcijom zakretanja
- Automatski klima uređaj CLIMATRONIC – 3 zone
- Električno podesivi, grijani vanjski retrovizori
- Prednja sjedišta podesiva po visini
- Pretinac ispod sjedišta vozača
- LED osvjetljenje unutrašnjosti
od 38.973,00 KM
Xcellence
-
- Digitalna kontrolna tabla
- Full LED Infinite zadnja svjetla
- Full LED prednja, welcome LED svjetlo, dinamički pokazivači smjera
- Aluminijske felge 17”, gume 225/45 R17 91W
- Zadnji parking senzori
- Udobnost paket – svjetlosni senzor (Coming&leaving home funkcija), senzor za kišu, samozatamnjujuće unutarnje ogledalo
- Kromirani okviri prozora
- LED ambientalno svjetlo duž cijele kontrolne table
od 43,345,00 KM
FR
- Digitalna kontrolna tabla
- Full LED Infinite zadnja svjetla
- Full LED prednja, welcome LED svjetlo, dinamički pokazivači smjera
- Aluminijske felge 17”, gume 225/45 R17 91W
- Centralno zaključavanje i pokretanje motora bez upotrebe ključa
- Zadnji parking senzori
- Udobnost paket – svjetlosni senzor (Coming&leaving home funkcija), senzor za kišu, samozatamnjujuće unutarnje
- ogledalo
od 42.933,00 KM