Kako prenose neki automobilski mediji, Renault je odlučio da na nekim tržišima Zapadne Evrope, počne sa ukidanjem dizel verzija, a prvi na “listi za odstrijel” je Kadjar.
Sve strožije ekološke norme u Evropi primorale su brojne proizvođače automobila da uvedu hibridne ili električne modele u svoju ponudu, koji istovremeno, lagano istiskuju dizel verzije, kojima je i najteže da ispune najnovije zakone o emisijama izduvnih gasova.
Tako je i Renault počeo sa ukidanjem dizel verzija nekih modela na određenim tržištima Zapadne Evrope, a prvi koji će ostati bez 1,5-litarskog dCi turbo dizela jeste Kadjar. Za sada nije poznato da li će slična sudbina zadesiti i snažniji dCi motor od 150 KS. Nakon njega, plan je i da Captur, pa i Clio “izgube” dizel motore, jer je i potražnja za njima u posljednje vrijeme opala, s tim da će kod ova dva modela, pored klasičnih benzinaca, u ponudi biti i hibridne benzinsko-električne pogonske jedinice.
Jedini koji će još neko vrijeme ostati u ponudi jeste dizel motor u Meganu, budući da je on i najtraženiji od gore navedenih, kao i da je nedavno usklađen sa najnovijim Euro 6d i RDE2 normama. Podsjetimo, Ford je prije par dana “ukinuo” Fiestu dizel, dok je Mazda još ranije najavila da će uskoro u ponudi imati samo benzinske motore.