Renault Alaskan, premijerno je predstavljen 2016. Godine u Kolumbiji, od kada je zabilježio značajan uspjeh na tržištu Latinske Amerike. Zbog takvog uspjeha, te zbog činjenice da je segment jedno-tonskih pick-upa u Evropi, zabilježio porast od 25% u 2016. godini i 19% u prvoj polovini 2017u Renaultu su odlučili da ga ponude i na evropskom tržištu.
„Nakon tržišnog uspjeha Alaskana u Latinskoj Americi, njegova dostupnost u Evropi je dodatni dokaz Renaultovih globalnih ambicija. Alaskan je robustan, snažan pick-up, koji je dizajniran da zadovolji potrebe zahtevnih poslovnih korisnika i privatnih kupaca“ rekao je Ashwani Gupta, globalni direktor Renault-Nissan LCV Business.
Renault Alaskan donosi prepoznatljive Renaultove dizajnerske detalje prednje maske i svjetala, tipične za laka komercijalna vozila, te ih unosi u ovaj, za Renault, sasvim novi segment u Evropi.
Alaskan će na evropskom tržištu biti dostupan u veziji Double-Cab, sa 4×4 pogonom, te točkovima prečnika 16 ili 18 inča.
Za pogon se koristi Renaultov 2.3 dCi agregat, koji će biti dostupan u dvije varijante: sa 160 KS i jednim turbopunjačem i sa 190 KS, sa dva turbopunjača. Kod snažnije varijante, koristi se mali turbopunjač koji osigurava visok obrtni momenat pri niskom broju obrtaja i veći turbo punjač, koji daje dovoljno zraka za ostvarenje velike snage pri visokom broju obrtaja motora. U Renaultu navode da prosječna potrošnja iznosi 6,3 l/100 km, a emisija CO2 je 167 g/km.
Za prenos snage, u ponudi će biti 6-stepeni manuelni i 7-stepeni automatski mjenjač, sa izborom od tri moda: 2WD, 4H i 4LO.
U 2WD modu, prenos se vrši samo na stražnju osovinu, kako bi se u dobrim uslovima vožnje štedjelo gorivo.
U 4H modu, prenos snage se vrši na obje osovine, po potrebi se, korištenjem funkcije „Shift on the Fly“ može uključiti i pri brzini do 60 km/h i biti uključen do brzine od 100 km/h.
Mod 4LO namijenjen je za teške terene i savladavanje prepreka, a može se uključiti kada vozilo nije u pokretu. Uz sve to, Alaskan je opremljen funkcijama Hill Start Assist, za olakšano kretanje na uzbrdici i Hill Descent Control, za spuštanje niz nizbrdicu.
Renault Alaskan nosi šasija od čeličnih profila, što mu daje visoku čvrstoću, a stražnji ovjes, multi-link sa pet spona, osigurava veliku nosivost, udobnost, uz dobra off-road svojstva.
Unutrašnjost nudi dovoljno prostora za pet odraslih osoba, a dvozonski klima uređaj je podešen u dvije zone, prednju i stražnju.
Tovarni prostor ima površinu od 2,46 m2, stražnji poklopac se otvaranjem pretvara u platformu nosivosti 500 kg, a u slučaju potrebe, Alaskan može vući prikolicu ukupne mase od 3,5 tona.
Alaskan će se proizvoditi u Renault-Nissanovoj tvornici u Barceloni i u Evropi će biti dostupan već tokom ovog mjeseca.