Auto-kompanije posljednjih godina postepeno ostaju bez mejnstrim kupe modela, ali generalno i hečbek automobila sa 3 vrata, piše B92.
I dok Amerikanci još uvijek ne odustaju od svojih automobilskih ikona, kao što su Chevrolet Camaro ili Ford Mustang, u Evropi je sasvim drugačija situacija. Pristupačna kupe vozila i hečbek automobili sa 3 vrata su rijetkost u ponudi nekog evropskog proizvođača automobila, iako ih je do prije samo desetak godina bilo u gami svakog od njih.
Direktor komanije Peugeot, Žan-Filip Imparato, kaže da je jedan od razloga za to nedostatak sredstava za finansiranje njihovog razvoja. Imparato je za Autocar izjavio kako on lično voli takve automobile, ali da to nije dovoljan razlog da bi se kompanija upustila u njihov razvoj i proizvodnju.

Šef francuskog proizvođača kaže da auto-kompanije sada najviše investiraju u električna vozila, 5G konektivnost, tehnologije samovozećih automobila i druge elektronske sisteme pomoći vozaču. Sve su to skupi poduhvati za koje Imparato vjeruje da bi mogli da zahtjevaju obimna sredstva od proizvođača automobila u sljedećoj deceniji ili duže.
Ako tradicionalni proizvođači automobila troše sve više novca kako bi održali korak sa kompanijama kao što je Tesla, ali i jedni sa drugima, sredstava jednostavno nema za specifični modele kao što su kupe vozila.
Kupei se nikada nisu prodavali u većim količinama, a potrošači se danas sve više okreću SUV i drugim praktičnijim vozilima, potpuno odustajući od kupea, pa čak i od limuzina.

Međutim, možda budućnost kupea i nije tako sumorna. Naime, zaluđenost za krosover/SUV vozilima je aktuelni trend, ali i trendovi vremenom blijede.
Krajem prošle godine šef GM dizajna Majkl Simko je rekao da ljudi generalno žele vozila zbog kojih su njihove komšije ljubomorne na njih. Trenutno su to krosoveri i SUV model, ali možda će u nekom trenutku u budućnosti kupei ponovo postati predmet njihove želje.