U Lisabonu je premijerno predstavljen potpuno novi Hyundai i10 koji se uskoro očekuje i na Bosansko Hercegovačkom tržištu.
Novi i10 odlikuje se dinamičnim dizajnom koji nudi kontrast mekih površina i oštrih linija. Njegov vizualni stav pojačan je spuštenim krovom i širom karoserijom, dok široka prednja rešetka koja uključuje okrugla LED dnevna svjetla izražava sportski karakter. Kupci se također mogu odlučiti za novo dizajnirane opcione 16-inčne aluminijske felge. Kao i prethodna generacija modela, potpuno novi i10 dizajniran je, razvijen i izrađen u Europi.
Zanimljivo, novi i10 dostupan je kao model s četiri ili pet sjedala. Zahvaljujući povećanom međuosovinskom razmaku, povećava se prostor za putnike i svestran prtljažni prostor od 252 litre.
Njegov sistem uvodi korisnike u svijet povezivosti te im omogućuje povezivanje svojih mobilnih uređaja s infotainment sistemom vozila putem funkcije Android Auto ili Apple CarPlay, čime se pruža mogućnost unošenja njihova digitalnog ekosistema u vozilo. Ova funkcija je dostupna ovisno o tržištu. Integrisani su u 8-inčni zaslon u boji, a dostupno je i bežično punjenje za mobitele.
Novi i10 opremljen je najnovijim Hyundai SmartSense sistemima aktivne sigurnosti i pomoći u vožnji što donosi najcjelovitiji sigurnosni paket u segmentu. To uključuje sistem za izbjegavanje sudara (FCA) i sustav automatskog paljenja dugih svjetala (HBA), sistem zadržavanja vozila u voznom traku (LKA), sistem upozorenja o umoru vozača (DAW) i sustav inteligentnog upozorenja o ograničenju brzine (ISLW).
Potpuno novi i10 bit će dostupan pri lansiranju s dva benzinska motora: 1,0-litarskim MPi 3-cilindričnim motorom sa 67 KS i 96 Nm nudi maksimalnu brzinu od 156 km/h te 1,2-litarskim MPi 4-cilindričnim motorom s 84 KS i 118 Nm okretnog momenta uz maksimalnu brzinu od 171 km/h.
Oba motora su dostupna s ručnim mjenjačem s pet stepeni prijenosa ili automatizovanim ručnim mjenjačem s pet stepeni prijenosa (AMT).
Idle Stop and Go (ISG) standardna je oprema za sve pogonske sklopove, što doprinosi manjoj potrošnji goriva, manjoj emisiji CO2 i većoj učinkovitosti. Ušteda goriva korištenjem ISG-a posebno je vidljiva tokom vožnje u urbanim područjima, jer ISG automatski gasi motor kada se automobil zaustavi. Kako bi se dodatno poboljšala aerodinamika, koeficijent otpora zraka automobila smanjen je s 0,32 na 0,31.
Hyundai također predstavlja novu i10 N Line verziju, snažnijeg motora i uz niz dizajnerskih poboljšanja. Potpuno novi i10 N Line tako nudi ekskluzivni 1,0-litreni Turbo GDi 3-cilindrični agregat sa 100 KS i 172 Nm okretnog momenta, a N Line paket opreme će biti dostupan i uz 1,2-litreni MPi četverocilindrični agregat s 84 KS i 118 Nm okretnog momenta. Oba motora su dostupna s ručnim mjenjačem s pet stepeni prijenosa.
Potpuno novi i10 N Line bit će dostupan u Europi od ljeta 2020. godine.


Izvor