Osvježena Porsche Panamera ugledala je svjetlo dana u avgustu 2020. godine. Sada se, međutim, ponudi pridružuju i druge varijante: dva plug-in hibrida i pojačana 4S verzija. Dakle, kupci imaju između šta odabrati.





Porsche nastavlja elektrifikaciju svog asortimana. Popularnost Taycana najbolji je dokaz da se ide u dobrom smjeru. Oni koji se, međutim, ne žele odlučiti za potpuno električnu verziju, mogu odabrati plug-in hibrid. Tim više što osvježena paleta Panamera ima zaista zanimljive proizvode u svojoj ponudi.
Krenimo s verzijom Turbo S E-Hybrid koja se temelji na 4-litrenom V8 benzinskom motoru, koji sam generiše 571 KS, ali zahvaljujući podršci električne jedinice, ta se brojka povećava na impresivnih 700 KS. Impresivan je i maksimalni okretni moment od 870 Nm. Takvi parametri omogućuju vam da do prve stotke dođete za otprilike 3 sekunde i ubrzate do 315 km/h.
Na drugom kraju nalazimo proračunsko izdanje Panamere 4 E-Hybrid, koje će biti čak niže pozicionirano od prethodnog 4S E-Hybrid. 2,9-litreni V6 uz potporu stolnog elektromotora snage 460 KS. No, oni koji misle da će ovdje performanse biti nedovoljne, griješe, jer se stotka na brojilu pojavi nakon 4,2 sekunde, a najveća brzina prelazi 280 km/h.
Osim hibrida, ima mjesta i za novi 4S sa motorom sa unutrašnjim sagorjevanjme, također s 2,9-litrenim agregatom, ali koji generiše 450 KS. U ovom slučaju ubrzanje od 0-100 km / h traje 4,1 sekunde, a najveća brzina bit će 295 km/h. Prve verzije gore opisanih pogona kupcima bi trebale stići na proljeće 2021. godine.