Polovna Toyota RAV4 (2013-2018) – vodič za kupca

0
533

U nedavno objavljenom “Waht Car?” istraživanju Toyota RAV4 je uz Hondu CR-V bio najbolje ocijenjeni model s kojim korisnici nemaju problema. A kako je u bosanskohercegovačkoj stvarnosti?

Polovna Toyota RAV4 – osnovne informacije

Godine: od 2013. do 2018. (facelift od 2015.)
Tržišne cijene: od 28,000 KM – BiH
Tržišne cijene: od 10,000 EURO – Mobile.de
Stopa kvara: niska
Operativni troškovi: niski
Izvedbe karoserije: SUV
Zapremina prtljažnika: 547 l

Benzinski motori:

  • 2,0 – 152 KS
  • 2,5 – 180 KM (američka verzija)
  • 2,5 hibrid – 197 KS (hibridna verzija)

Dizel motori:

  • 2,0 D-4D – 124 i 143 KS
  • 2,2 D-4D – 150 KS

Toyota RAV4 četvrte generacije, vođena uspjehom prethodne tri, na tržište je ušla s osvježenim stajlingom i dobrom pripremom za borbu s konkurencijom. Automobil je vrlo prostran, udoban, dobro izrađen i izgleda moderno, čak i danas. Međutim, glavna prednost nove generacije nakon face liftinga bio je hibridni pogon, koji je postajao sve popularniji, također u Evropi. Toyota je, međutim, pažljivo pristupila tematici i ostavila dizele u ponudi.

Ovdje govorimo o dizelskim motorima koji su u prethodnim generacijama patili zbog skupih kvarova. Čak se može reći da je Toyota jedno vrijeme izgubila dobar glas zbog D-4D motora, koji su sami po sebi dobri, ali u odnosu na reputaciju marke prosječni.

Međutim, zanimljivo postaje s dizelašima u modelu RAV4, koji se proizvodio od 2013 godine. Za osvježenu verziju su to bili Toyotini motori zapremine 2,0 i 2,2 litra, koji su poboljšani u odnosu na prethodnu generaciju i na njih nema većih zamjerki kada se pravilno servisiraju.

Od 2016. godine na tržište je ušao 2.0 D-4D motor sa 143 KS proizvođača … BMW . Ovo je poznati motor N47, koji nema najbolje ocjene. Ali u BMW automobilima. O RAV4 uopšte nismo pronašli mišljenja korisnika.

Problem je što je takav automobil rijetko ko kupio, jer je dolazio samo s pogonom na prednju osovinu i ručnim mjenjačem. Kao da je japanska marka od 2016. željela poručiti kupcima “ako želite dizel, evo ga, ali radije odaberite hibrid”.

I fakat je, da su kupci Toyote od tog trenutka masovno počeli kupovati benzince, uključujući hibride. Tada nije bilo logičnog argumenta za dizel, osim moguće naklonosti dizel gorivu. Inače, izbor benzinca je ispravan. Motor 2,0 Valvematic je savršen za grad i kratke udaljenosti. Ne troši puno, oko 8,5 l / 100 km), ali se praktički ne kvari. Potpuno je oslobođen bilo kakvih nedostataka. Čak se i automatski mjenjač MultiDrive S, uparen s ovom jedinicom, dobro nosi s velikom kilometražom, iako je ručni naravno sigurniji izbor. Dodatni plus, je činjenica da automobil s ovim motorom gotovo uvijek dolazi sa pogonom na sva četiri točka.

Dobra alternativa ovom motoru je dinamični 2.5 motor, koji je ugrađen u američku verziju. 180 KS snage omogućuje vam ubrzanje do 100 km / h za oko 9,5 sekundi.Ovaj dizajn radi s klasičnim 6-stepenim automatikom i – pažnja – s pogonom na prednje točkove. Opcija je bila 4WD, ali vrijedi paziti na primjerak koji kupujete, kako se zimi ne biste razočarali. To je nesumnjivo najbolja konfiguracija ovog modela, iako rijetka.

Možete sigurno kupiti hibridnu verziju, iako u usporedbi s novom Toyota RAV4 ne možete očekivati ​​tako malu potrošnju goriva i dobru dinamiku vožnje. Važno je da je pogon gotovo bez grešaka i još ekonomičniji od tradicionalnih benzinskih motora. Prema izvješćima koje smo pronašli, prosječna potrošnja goriva je 7,7 l / 100 km.

Gotovo sva područja Toyote RAV4 vrlo su uglancana. Naravno, korisnici dizela ponekad se moraju pobrinuti za DPF filtar ili zamijenu dvodjelnog (plivajućeg) zamajca pri većoj kilometraži. Ako je riječ o novijem motoru od BMW-a, zamjena razvodnog lanca nije toliko problematična kao kod automobila s uzdužno postavljenim motorom.

Ovjes ima visoku trajnost, a šasija i karoserija otporni su na koroziju. Elektrika nažalost nije toliko stabilna kao što priliči Japancima.

Uobičajene greške:

  • Tipični kvarovi na dizelu, ali sporadični
  • Električne smetnje (vrata prtljažnika ne rade, pogreške, smrzavanje zvuka…)
  • Ručni mjenjač male preciznosti (ponekad je potrebno podešavanje)

Šta tražiti:

Benzin i hibridne verzije.

Šta treba izbjegavati:

Dizel ako nije pod moranjem