Znamo kako će izgledati nova verzija Peugeota 308 SW. Također znamo kako neće izgledati njegova sportska verzija.
Krenimo od kraja – sportska verzija 308 uopće neće izgledati, jer neće biti napravljena. Hyundai ima i30N, Volkswagen u ponudi već ima Golf R , ali Peugeot ne planira proizvoditi bilo kakve jake verzije 308. Jerome Micheron – šef proizvoda je rekao da su zahtjevi za nižim standardima ispušnih gasova srušili segment. To znači da možemo zaboraviti na verziju Peugeot 308 Sport Engineered – čini se da će ostati prepoznatljiva kod modela 508 .
Jerome Micheron – je u intervjuu za Autocar potvrdio da Peugeot cilja na premium segment što se već može vidjeti po cijenama 508, ta da kupcima želi ponuditi najširi mogući izbor motora. Zato će se paleta 308, uz već predstavljene benzinske i dizelske verzije te plug-in hibrid, proširiti i na blagi hibrid te električnu varijantu, kao što je to slučaj s modelom Traveller. I vrlo je vjerojatno da govorimo o električnom rješenju baš onakvom kakvo se pojavilo u kombiju – elektromotoru snage 136 KS, bateriji kapaciteta 50 kWh i dosegu od približno 250 km. Napokon, e-Traveler se gradi na istoj platformi – EMP2.
Za one koji nisu zadovoljni takvim performansama, Francuzi pripremaju još jedan električni 308.
Govorimo o eVMP platformi koja će se koristiti za izgradnju električnog 308 u tijelu SUV coupea. Moramo pričekati više detalja do 2023., kada bi se automobil trebao pojaviti na tržištu.
Nouvelle #Peugeot 308 : une variante SUV face au #Renault Arkana
> https://t.co/pL2Bcjahkt @Peugeot @PeugeotFR @StellantisFR @Stellantis pic.twitter.com/qglRDt5lNT
— Julien JODRY (@JJODRY) March 21, 2021
Prije toga vidjet ćemo SW verziju
308 će se boriti za flotne kupce koji rado biraju ovu varijantu. U svakom slučaju, uzimajući u obzir da će 308 biti blizanac Opel Astre, teško je zamisliti da bi proizvođač ograničio razlike između ova dva karavana samo na raznolikost u vidu Opelovog logotipa na haubi. Prema grafičkom dizajneru iz koesa.ru, 308 SW bi mogao ovako izgledati:
Vjerovatno će novi karavan, kao i u slučaju trenutne generacije, imati duži međuosovinski razmak, što bi se pretvorilo u dodatni prostor u prtljažniku i na stražnjim sjedalima. No, o tome ćemo saznati tokom sllužbene premijere koja će se održati ove godine.