Peugeot 308 GT tehnički podaci

0
286

Peugeot je zvanično objavio tehničke karakteristike sportske verzije modela 308 koja ima oznaku GT, a proizvodiće se i u verziji karavan.
Peugeot 308 GT ima u potpunosti drugačije oslanjanje od originalnog modela. Prednji dio spušten je za sedam, a zadnji za deset milimetara. Pored oslanjanja i oznake GT, sportska verzija razlikuje se od originala i po znaku lava koji nije na poklopcu motora nego na rešetki hladnjaka. Benzinsku verziju  308 GT pokretaće benzinski motor sa turbinom, zapremine 1,6 litara koji može da razvije 204 KS i postigne obrtni moment od 285 Nm. U dizel verziju ugrađivaće se dvolitarski blueHDi motor koji razvija 181 KS i postiže maksimalni obrtni moment od 400 Nm pri 2000 o/min.
Uz prvi motor išao bi šestostepeni manuelni mjenjač, a dizel motor bio bi uparen sa šestostepenim automatskim mjenjačem.
Od 0100 km/h benzinski 308 GT trebalo bi da stigne za 7,5 sekundi, a dizel za 8,4 sekunde. Prosječna potrošnja benzinskog motora prema fabričkim podacima trebalo bi iznositi 4,7, a dizela 3,3 litre na 100 km.
Verzija karavan, 308 SW GT biće u ponudi samo sa dizel motorom koji će omogućavati ubrzanje od 0 do 100 km/h 8,6 sekundi. Prodaja sportske verzije Peuget 308 GT trebalo bi da počne u martu ove godine.