VW ID.4 GTX: pogon na sva 4 točka i 6,2 s do stotke – nije loše.
Porodici sportskih modela GTI i GTD pridružio se još jedan: GTX. Ovo je naziv rezervisan za modele s električnim ID-om. A prvi u ovoj porodici je VW ID.4. Već smo puno pisali o samom ID.4, a sada ćemo se usredotočiti na to kako se GTX razlikuje od standardnog ID.4.

A VW ID.4 GTX izgleda ovako:

To je prvi ID s pogonom na sva četiri točka koji pružaju dva elektromotora kombinovane snage 295 KS. Energija koja se crpi iz baterija kapaciteta 82 kWh (korisnih 77 kWh) omogućuje vam ubrzanje do 100 km za 6,2 sekunde, maksimalna brzina 180 km / h i putovanje do 480 km (prema WLTP). Punjač od 125 kW omogućuje vam povećanje dometa za 300 km za pola sata.

VW ID.4 GTX – razlike u odnosu na standardni ID.4

To je poput usporedbe Golfa GTI s običnim Golfom – dizajnerski nema spektakularnih promjena. GTX se odlikuje crnim krovom i crnim spojlerom. Automobil standardno izlazi iz prodajnog salona na felgama od 20 inča ili, uz nadoplatu, na felgama od 21 inča.

GTX ima drugačiji stražnji branik, a nakon pritiska papučice kočnice, u štopkama se pojavljuje slovo X.

prednju stranu GTX-a razlikuju tri sitna blistava dijamanta na svakom kraju branika.

Unutra se razlikuje po crvenim šavovima, GTX logotipu na upravljaču, pragovima vrata i prednjim sjedalima. I to je u osnovi to. O, ne, vrh ploče s instrumentima prekriven je tkaninom X-Blue.

Uz dodatnu nadoplatu automobil će biti moguće opremiti paketom Sport, koji uključuje niži razmak od tla za 15 mm i progresivni servo upravljač. Sport Plus dodaje adaptivni ovjes i električnu blokadu diferencijala.

Više detalja o automobilu bit će dostupno prije zvanične premijere koja će se održati u ove godine.