Ovo je Volkswagen ID.6 – najveći Volkswagenov električni terenac

0
328

Budući da u Kini imamo dvije Volkswagenove kompanije, svaka je morala imati svoj ID.6.

Prvu verziju će proizvest FAW-Volkswagen, a to će biti ID.6 CROZZ,  to je model s lijeve strane na donjoj fotografiji. Druga varijanta je ID.6 X, proizveden od SAIC-Volkswagen – na slici desno:

Volkswagen ID.6

Iz profila će ih biti malo teže razlikovati. Ovoga puta, ID.6 CROZZ je s desne, a ID.6 X s lijeve strane:

Volkswagen ID.6

Ok, kromirana traka na ulaznim vratima u modelu CROZZ također čini razliku. Sada možete jasno razlikovati ID.6 X od ID.6 CROZZ. Ko zna, možda mi dobro dođe nekada u životu.

S obzirom na činjenicu da je Volkswagen podijelio samo jednu fotografiju unutrašnjosti, može se pretpostaviti da ovdje više nema razlika:

Volkswagen ID.6

Još jedan pogled u prtljažnik …

Volkswagen ID.6

… i možete prijeći na sljedeću tačku:

Volkswagen ID.6 X i Volkswagen ID.6 CROZZ – kako se razlikuju?

Ako dobro pogledate, vidjet ćete da je Volkswagenov logotip na stražnjoj strani … osvijetljen. Čekam osvijetljeni natpis S K O D A

Oba se modela mogu klasificirati kao veliki SUV-ovi (barem prema evropskim standardima) ili bolje rečeno veliki monovolumeni, jer u ovom obliku karoserije nema previše SUV-a. Dužina? 4.876 mm. Širina? 1848 mm. Visina? 1680 mm. Međuosovinski razmak? 2965 mm. Prazna masa? Skromnih 2.280 kg.

Također će biti moguće naručiti varijantu sa 6 ili 7 sjedala.

Volkswagen ID.6 – pogonske verzije

Bit će ukupno 3 varijante napajanja i 2 verzije baterijskog paketa. Što se tiče prvog, ID.6 Cross može se naručiti s električnim motorom snage 132, 150 i 225 kW, koji daje 180, 204 i 306 KS, što zauzvrat znači ubrzanje do 100 km / h za 9, 3, 9,1 i 6,6 sekundi. Bez obzira kupujemo li jači ili slabiji ID.6, maksimalna brzina je 160 km / h. Vrlo dobro!

Energija potrebna za ovo ubrzanje i vožnju crpit će se iz baterija ukupnog kapaciteta 58 ili 77 kWh. Manji domet (prema kineskom NEDC) će biti do 436 km, dok veći – 588 km.

Želim ID.6, šta moram učiniti?

Otiđite u Kinu, što u ovom trenutku možda nije najpametnije. Napokon, obje varijante ID.6 su lokalno proizveli u Kini kineski Volkswagen SAIC i FAW.

Šanse za evropsku premijeru? Nikakve, barem za sada. Ovo je toliko jasno da je Volkswagen ovo objavio na fotografiji za štampu.

Očito je iz nekih razloga Volkswagen zaključio da Evropa još nije spremna za veliki, električni suv-monovolumen (Enyaq je puno manji). Ali ko čeka taj i dočeka.