Od automobila očekujemo ne samo udobnost i ekonomičnost, već i pouzdanost. Koji modeli najbolje ispunjavaju ovaj posljednji uslov?





Ovo je popis automobila za koje Britanci smatraju da su najmanje problematični.
Ne postoji savršena lista pouzdanosti automobila. Liste napravljene na temelju podataka od strane tehničkih pregleda ne sadrže informacije o kvarovima (čak i onim ozbiljnim-jer su vjerovatno popravljeni prije posjete tehničkom pregledu). Opet liste napravljene na temelju podataka o pomoći na cesti se prave samo na osnovu kvarova koji su bili uzrok poziva za pomoć na cesti. Lista Britanaca iz What Car je napravljena tako što su odlučili pitati vozače o njihovim iskustvima sa vlastitim vozilima.
U anketi je učestvovalo preko 13.000 ispitanika odnosno vlasnika automobila do 8 godina starosti. U obzir je uzeta ne samo činjenica da se kvar dogodio u posljednjih 12 mjeseci već i cijena i brzina uklanjanja istog. Na temelju tih podataka svakom modelu je dodijeljen tzv. index pouzdanosti izražen u postotcima. Što je postotak veći, to je i rezultat bolji, a ovo je lista 50 najboljih automobila u Velikoj Britaniji
Audi Q5 (od 2018.): indeks pouzdanosti – 95,6%; najčešće greške – kočnice, motor, ispuh.

Renault Captur (2013.-2019.): 95,6% ispuh, elektronika motora.
Volkswagen T-Roc (od 2017.): 95,7%, motor, elektronika koja nije povezana s motorom.
Porsche Macan (benzin iz 2014.): 95,6%; karoserija, motor, mjenjač.
Seat Leon (benzin 2013.-2020.): 95,8 posto; elektrika, karoserija, unutrašnje obloge.




Škoda Kodiaq (benzin iz 2016.): 95,9%; elektronika.
Škoda Octavia (benzin 2013.-2020.): 95,9 posto; elektronika.
Mini (od 2014.): 96,0%; motor, mjenjač.
Ford C-Max (od 2011.): 96,1% baterija, mjenjač, ​​kvačilo, unutarnja oprema.
Mazda 6 (od 2013.): 96,2% karoserija, kočnice, motor, unutarnja oprema.
Škoda Karoq (dizel iz 2017.): 96,3%; karoserija, motor, elektronika koja nije povezana s motorom.
Volvo XC40 (dizel od 2017.): 96,3% karoserija, baterija, motor.
Ford Focus (benzin iz 2018.): 96,4% ispušni sistem, elektronika koja nije povezana s motorom.
Mazda CX-5 (2017. benzin): 96,4% karoserija, elektronike koja nije povezana s motorom, kvačilo.
Mazda 2 (od 2015.): 96,5% kočnice, elektronika koja nije povezana s motorom.
Mercedes E-klasa (2009. – 2016.): 96,5 posto; ispuh, elektronika koja nije povezana s motorom.
Jaguar I-Pace (2018): 96,7% baterija, elektronika koja nije povezana s motorom.
Lexus RX (hibrid 2009-2016): 96,7 posto; baterija, karoserija, sistem za gorivo.
Škoda Fabia (iz 2015.): 96,7%; motor, oprema u unutrašnjosti.
Opel Mokka (benzin 2012.-2019.): 96,7 posto; kočnice, ispušni sistem, elektronika koja nije povezana s motorom.
BMW serije 2 (iz 2014.): 96,8%; karoserija, mjenjač, ​​kvačilo, ovjes.
Alfa Romeo Giulia (od 2016.): 96,9%; karoserija, elektronika koja nije povezana s motorom.
Honda Jazz (od 2015.): 96,9%; baterija, karoserija, mjenjač.
Volkswagen Tiguan (benzin iz 2016.): 96,9%; motor, ispuh, baterija.
Suzuki SX4 S-Cross (2013): 97,1% elektronika koja nije povezana sa motorom, kočnice, mjenjač.




Ford Mondeo (od 2014.): 97,2% klima, ispuh, oprema u unutrašnjosti.
Toyota Auris (hibrid 2013-2019): 97,2 posto ovjes, karoserija, kočnice.
Hyundai Ioniq Hybrid (2017. godine): 97,3% baterija, klima, karoserija.
Volvo XC40 (benzin iz 2017.): 97,7%; karoserija, motor.
Škoda Karoq (benzin iz 2017.): elektronika, interijer, sistem zabave.
Kia Picanto (2011. – 2017.): 98,0 posto; baterija, elektronika koja nije povezana s motorom.
Mazda CX-3 (od 2016.): 98,0% elektronika koja nije povezana s motorom.
Mercedes GLA (2014.-2020.): 98,0 posto; kočnice, elektronika motora, sistem goriva, mjenjač.
Škoda Superb (benzin iz 2016.): 98,0 posto; motor, elektronika koja nije povezana s motorom, oprema u unutrašnjosti.
Volkswagen Up! (od 2012. ): 98,0%; baterija, karoserija, elektronika motora, kočnice.
BMW X1 (benzin iz 2015.): 98,1%; elektrika, klima, ispuh, unutarnja oprema.
Toyota Corolla Hybrid (2018): 98,2% baterija.
Lexus CT (2011.-danas): 98,3%; karoserija.
Lexus IS (hibrid iz 2013.): 98,4 posto; elektronika koja nije povezana s motorom
Mini Countryman (2017.): 98,4% motor, elektronika koja nije povezana s motorom
Hyundai i20 (od 2015.): 98,6% U posljednjih 12 mjeseci samo 7 posto. Ispitani vlasnici i20 imali su problema s automobilom. Oni su se ticali samo elektronike koja nije povezana s motorom. Svi su automobili popravljeni u okviru garancije.
Hyundai i10 (2014.-2020.): 98,8 posto kvarove na korejskom “mališanu” prijavilo je samo 9 posto korisnika. Najčešći problemi bili su mjenjač, ​​elektronika bez motora i karoserija. Svi su automobili popravljeni u garantnom roku.
Alfa Romeo Giulietta (od 2010.): 98,9% Probleme s talijanskim automobilom prijavilo je samo 10 posto. korisnika. Prijavili su probleme sa kočnicama i mjenjačem, no svi su automobili popravljeni u garantnom roku i pored kvara ostali u pogonu.




Škoda Citigo (od 2012): 98,9% Među anketiranim vlasnicima ovog modela, samo 4 posto. spomenuo kvar koji se dogodio u posljednjih godinu dana. Svi su se bavili klima uređajima. Popravci su izvedeni izvan garantnog roka i koštali su između 50 i 100 funti
Dacia Duster (od 2008): 99,0% Tokom prošle godine 8 posto korisnika ovog modela imalo je problema prema anketi “What Car”?” Vlasnici Dustera navode da je rumunski SUV imao problema sa karoserijom, motorom i  elektronikom koja nije povezana s motorom.. Svi popravci su otklonjeni u garantnom roku
Lexus NX Hybrid (od 2014.): 99,3% Šest posto ispitanika je imalo probleme sa NX-om. Nedostaci su se odnosili na elektronički informacijski i zabavni sistem i karoseriju. Svi su kvarovi popravljeni u garantnom roku.
Toyota Yaris Hybrid (2011.-2020.): 99,6 posto Generacija Yarisa koja napušta scenu može računati na uspješan start na tržištu polovnjaka. Barem to pokazuje Rangiranje “What Car?” Samo 3 posto ispitanika je prijavilo kvar automobila. Svi su se žalili na akumulator, a problem je uklonjen u garantnom roku. Popravak nije trajao duže od jednog dana.
Honda Jazz (2008.-2015.): 100% Možete zavidjeti ovom Japanskom mališanu na ovakvom rezultatu “What Car” ankete
Lexus RX Hybrid (od 2016.): 100% Ispostavilo se da i veliki SUV može biti 100% pouzdan. Niti jedan od ispitanih vlasnika ovog modela nije prijavio kvar u posljednjih 12 mjeseci
Toyota RAV4 (2013. – 2019.): 100 posto. Ispitani vlasnici RAV4 također nisu prijavili niti jedan kvar. To je još važnije, jer ovaj model ulazi u skupinu popularnih automobila, a engleska lista uzela je u obzir ne samo hibridne verzije, već i one sa tradicionalnim motorima. Nova generacija već je dostupna u salonima, a ovaj model lako možete pronaći na tržištu polovnjaka. Međutim, nije jeftin!