Sad je sigurno, ovo će potrajati. U martu je talijansko tržište novih automobila palo za 82 posto u donosu na mart 2019., francusko tržište zabilježilo je minus od 72 posto, španjolsko 69 posto…, a što će se tek dogoditi u aprilu? Koronavirus uništit će mnoge industrije, a jedna od najpogođenijih je evropska autoindustrija, koja je velika i kompleksna te uključuje i mnoge dobavljače.
Hladni pogoni konzumiraju velike količine novca, a ni proizvodnju neće biti lako pokrenuti upravo zbog ponovnog okupljanja svih dijelova za automobile koji dolaze od dobavljača.
Iz Udruge evropskih proizvođača automobila (ACEA) poručuju da će mnoge kompanije za nekoliko sedmica ostati bez novca. Očekuje se hitna reakcija tijela Evropske unije. Pomoć je nužna jer bismo se za dva mjeseca nekih proizvođača automobila mogli sjećati kao – bivših!
U ACEA-i kažu da ovakva kriza u autoindustriji nije viđena od 1945. godine. Volkswagen je čak imao ideju o pokretanju proizvodnje uz posebne zdravstvene mjere, ali se od toga odustalo jer nema interesa kupaca. Saloni su zatvoreni, a o online kupovini niko ne razmišlja u situaciji kad je mnogima ugrožen posao.
Izvor
Ovakva kriza u autoindustriji nije viđena od 1945. godine
KUPUJEMO NOVE
Peugeot 208 (2023). Cijena u BiH kreće od 36,125 KM
autoprodaja - 0
Peugeot 208 druge generacije debitovao je na tržištu 2019. Cijene ovog modela u Bosni i Hercegovini počinju od 36,125 KM. Istražite dostupne verzije i...