Pet godina nakon početka proizvodnje, Jaguar se odlučio za facelifting XF-a. Automobil je dobio osvježenu karoseriju, redizajniranu unutrašnjost i ažuriranu paletu motora koji koriste blagi hibridni sistem.
Spoljašnjost automobila krase preoblikovana maska hladnjaka i novi farovi sa LED dnevnim svjetlima u obliku dva stilizovana slova “J”. Jaguarovi dizajneri su unijeli promjene i u izgled oba branika, a manje izmjene su pretrpjela i stop svjetla.
U putničkoj kabini zatičemo potpuno novi 11,4-inčni HD ekran multimedijalnog sistema, koji se ovdje pojavljuje prvi put na jednom Jaguaru. U kompaniji kažu da je ekran dosta veći od prethodnog, ali i tri puta svjetliji. Takođe je pojednostavljen način kretanja kroz menije na displeju, pa je vozaču sada znatno lakše da dođe do željenih funkcija i podešavanja na njemu.
Multimedijalni sistem je standardno opremljen Apple CarPlay i CarPlay sistemima za povezivanje sa smartfon uređajima. Kupcima je na raspolaganju i 12,3-inčna digitalna instrument tabla koju je moguće konfigurisati na više načina, a tu je i head-up displej za bezbjedniju i fokusiraniju vožnju.
Kada je riječ o motorizaciji, više nije u ponudi V6 agregat. Umesto njega na raspolaganju su dva 4-cilindarska 2.0 turbo-benzinca -slabiji sa 250 KS i 365 Nm, i snažniji sa 300 KS i 400 Nm.
Obje verzije su uparene isključivo sa 8-stepenim automatskim mjenjačem. Slabiji Jaguar XF 2.0 se može naručiti sa zadnjim ili pogonom na sva 4 točka, a jači je dostupan samo sa pogonom na sve točkove. U ponudi je i 2.0 turbo-dizelaš sa 204 KS i 430 Nm, povezan sa 8-brzinskim automatikom. Pogon je standardno na zadnje točkove, a može se dobitii opcija sa pogonom na sva 4 točka.
Model sa dizel motorom opremljen takozvanim “blagim hibridnim” 48-voltnim sistemom. Jaguar je za sada objavio samo cijenu dizelaša, koji u Njemačkoj startuje od 49.909 eura.