Stereotipi još uvijek igraju važnu ulogu u automobilskom svijetu. Zahvaljujući njima određene marke i modeli se cijene puno manje od automobila “renomiranih” proizvođača. Zahvaljujući mitovima koji žive među vozačima, uvijek možemo kupiti francuske i talijanske automobile mnogo jeftinije od konkurentskih automobila, na primjer iz Njemaćke ili Japana. Vrijedi li riskirati? Za određene modele i verzije definitivno da. Uštedjet ćemo puno novca.
Alfa Romeo 166
Ako se i pored “mitova” koji žive među vozačima u konačnici odlučimo za kupovinu polovne Alfe, dobivamo jedinstveni dizajn za dobru cijenu. Jedan od bezvremenskih modela E-segmenta je Alfa Romeo 166. nekadašnji konkurent BMW-a serije 5 ili Mercedesa E-klase. Vodeća Alfa se proizvodila od 1998. do 2007. godine samo kao limuzina s četvero vrata. Uspoređujući 166-icu sa manjim modelima marke koji su se nudili u to vrijeme, 166 nema problema s korozijom. Atraktivno dizajnirano tijelo skriva prostrani interijer, garantujući ugodno putovanja za četiri odrasle osobe. U putničkom prostoru gotovo ćete uvijek naći čvrsto oblikovana sjedala, kožne presvlake i kompletnu opremu, uključujući dvozonsku klimu, bogato ozvučenje, putno računalo i krovni otvor.
Alfa 166 s prednjim pogonom bila je vrlo uspješna sa 2,4 JTD dizelom. Od pet cilindara proizvedeno je 136-185 KS. Ljubitelji benzinskih motora mogu birati između jednog četverocilindraša 2.0 TwinSpark 150 KS, 2.0 205 KS, 2.5 190 KS, 3.0 220-225 KS i 3.2 240 KS V-6.
Alfa Romeo Brera
Drugi izvanredan prijedlog Alfa Romea je sve traženija Brera. Tehnički temeljen na modelu 159, proizvodio se od 2005. do 2010. godine. Dostupna je bila i varijanta Spider. Rasni dizajn i savršena forma u interijeru i danas izazivaju divljenje. Naravno, možemo zaboraviti na funkcionalnost drugog reda. Tamo će stati samo djeca. S druge strane, dobivamo kompletnu opremu. Popis opreme uključuje automatski klima uređaj, bogato ozvučenje, navigaciju, multimediju i brojne sisteme za podršku vozaču.
Od pogonskih jedinica možemo birati Breru sa benzinskim motorima: 2,2 185 KS, uspješni 1,75 TBI 200 KS i 3,2 V6 s 260 KS koji je veliki potrošač goriva. Ljubitelji dizela mogu odabrati četverocilindrični 2.0 JTDM sa 170 KS ili 2.4 JTDM sa 200 KS. Pad cijena Brere je značajno usporio. Zbog relativno male ponude, cijene bi mogle početi rasti u sljedećih nekoliko godina.
Citroen C5 II
Druga generacija Citroena C5 srednje klase – serija X7, proizvodila se od 2008. do 2017. godine. Za izbor smo imali klasičnu limuzinu i funkcionalnog karavana. Ovog puta proizvođač se usredotočio na preciznost vožnje, kao i na solidan dizajn u kombinaciji s tipičnom udobnošću vožnje poznatoj iz ostalih modela sa hidropneumatskim ovjesom. Puristi preporučuju samo primjerke s već spomenutim, kultnim ovjesom koji prilagođava silu prigušenja, razmak od tla i bočni nagib određenoj situaciji. Važno je napomenuti da cijena reparacije više nije preskupa. Kako i priliči Citroenu, čak su i osnovne verzije raskošno opremljene. U najbogatijim verzijama možemo pronaći čak i masažna sjedišta.
Od benzinskih verzija mehaničari preporučuju samo 2.0 140 KS i 3.0 V6 211 KS. Dizel su 2.0, 2.2 i 3.0 HDI sa 136-180, 170-204 i 240 KS. Smatraju se trajnim i ekonomičnim. Međutim, morate uzeti u obzir tipične popravke za moderne dizelske motore, uključujući common-rail sistem, turbopunjač i filtar čestica dizela.
Peugeot 407
Još jedan prijedlog PSA grupacije iz D segmenta je Peugeot 407. Limuzina, karavan i coupe su bili dostupni od 2004. do 2011. godine. Dinamična silueta izgleda svježe, čak i nakon mnogo godina, ne otkrivajući poodmaklu dob. Važno je da karoserija ne pati od korozije. Unutrašnjost je izrađena od kvalitetnih materijala. Nažalost, najveći problem modela je prostor. 407 je nesumnjivo jedan od najužih modela u svojoj klasi, pa ga čak prestižu i neki kompaktni automobili. Iako će svi pronaći udoban položaj za vožnju, samo tinejdžeri ili osobe manjeg rasta mogu udobno sjediti straga. Peugeot to nadoknađuje visokom razinom opreme i nizom preporučenih motora.
Mehaničari posebno predlažu kupovinu benzinskih 2.0 140 KS, 3.0 V6 211 KS i 2.0 HDI 136-163 KS dizel. 10 000 maraka je dovoljno za dobro održavan automobil iz posljednjih mjeseci proizvodnje.
Renault Megane III
Stereotipi u automobilskoj industriji. Zahvaljujući njima kupit ćemo i jedan od najuspješnijih kompaktnih modela po atraktivnoj cijeni. Treća generacija Renaulta Megane proizvedena je u razdoblju 2008.-2015. Kao hatchback s tri i pet vrata, karavan i kabriolet. Limuzina je stvorena kao zaseban model Fluence. Uzorna zaštita od korozije automobila važan je argument u njegovu korist. Putnička kabina se po izvedbi i sastavu ne razlikuje od njemačkih suparnika, ali za razliku od njih, gotovo uvijek nudi bogatu opremu. U unutrašnjosti lako možemo pronaći automatski klima uređaj, navigaciju, putno računalo ili kožom presvučena sjedišta. Megane III udobno će primiti četiri odrasle osobe.
Mehaničari i stručnjaci preporučuju benzinske motore: 1.6 110 KS, 1.2 TCe 115 KS, 1.4 TCe 130 KS i 2.0 TCe 180-220 KS. Među dizelima je najsigurnija opcija 2.0 dCi sa 150-160 KS. Sa 1,5 dCi morate biti oprezni, a posebno sa starijim jedinicama.
Fiat Bravo II
Nakon tržišnog neuspjeha profinjenog, ali preskupog Stila, od 2007 godine Fiat je počeo prodavati nasljednika Bravo. Ovaj model se proizvodio do 2014. godine. Talijani su kod formiranja cijene ovog modela bili jako oprezni. Ovog puta bio je dostupan samo hečbek s pet vrata, racionalizirane siluete, koja si danas može svidjeti svima. Karoserija je učinkovito zaštićena od korozije. Interijer je izrađen od pristojnih zavšnih meterijala. Dvije odrasle osobe i dva djeteta nastavit će putovanje bez ikakvih problema. Popis dodatne opreme uključuje, između ostalog, automatski klima uređaj, putno računalo, tempomat i osnove sisteme za pomoć vozaču.
Paleta motora ne impresionira izborom, ali preporučuju se svi ponuđeni. Benzinski motori su 1,4 90 KS, 1,4 T-Jet 120, 140, 150 KS ili dizelski 1,9 JTDM 120-150 KS, 1,6 JTDM 90-120 KS i 2,0 JTDM 165 KS.
Renault Twingo II
10 hiljada maraka omogućit će kupovinu Renault Twinga druge generacije iz posljednjih godina proizvodnje. Karijera francuskog gradskog mališana trajala je od 2007. do 2014. godine. Unatoč malim dimenzijama, u karoseriju s troja vrata lako se mogu smjestiti četiri odrasle osobe. Oprema Twinga II često uključuje, ručni ili automatski klima uređaj, putno računalo, prosječno ozvučenje
Pogon uključuje 1,2 benzinske motore snage 60-75 KS, 1,2 TCe snage 100-101 KS i vodeći motor poznat iz RS 1.6 133 KS . Dizel od 1,5 dCi generiše 65-85 KS i smatra se najproblematičnijim u svojoj najjačoj varijanti.
Citroen C1 II
Trojke su bile veoma popularne u cijeloj Europi. Peugeot 107, Citroen C1 i Toyota Aygo . Ponuda druge generacije, koja se proizvodi od 2014. do danas, uključuje hatchback s tri i pet vrata. Za razliku od Twinga II, u unutrašnjosti se samo na prednjim sjedištima garantuje dovoljno prostora. Stražnja sjedišta treba posmatrati samo kao opciju za kratke udaljenosti ili dodatnim prostorom za prtljagu. Kapacitet prtljažnika je skromnih 196 litara. Dimenzije vizualno atraktivnog tijela također su male – dužina 346 centimetara. Od opcija možete uživati u dobroj multimediji sa 7-inčnim ekranom i opcionom kamerom za pomoć prilikom parkiranja.
Pogon uključuje trocilindrični benzinski motor zapremnine jedne litre i snage 68 KS. Do stotke ubrzava za 12,6 sekundi, a lagani automobil (840 kg) ubrzava do 160 km / h. Kombinovana potrošnja iznosi 4,8 litara / 100 km. Kombinuje se s prilično preciznim 5-stepenim ručnim mjenjačem.