Mercedes-AMG je već najavio 73 model koji će koristiti hibridnu tehnologiju. Sada postoje informacije da će se isti sistem implementirati na model C63e, u kojem će 4-cilindrična jedinica zamijeniti V8.
Autocar izvještava o navodnom pogonskom sistemu u novoj C-klasi iz AMG-a. Motor s unutarašnjim sagorijevanjem 2 litre se uzima od AMG A45 S Tvornički generiše 421 KS, ali u C63e bit će opremljena električnim turbopunjačem direktno iz Formule 1 i starterom generatora 48V. Ovo će ga “poboljšati”, čak i ako maksimalne vrijednosti neće biti veće.
Motor s unutarašnjim sagorijevanjem treba podržavati elektromotor, koji će biti odgovoran samo za stražnji pogon (motor s unutarašnjim sagorijevanjem pogonit će obje osovine). U električnom načinu rada, automobil će stoga biti samo sa stražnjim pogonom, barem je to danas poznato. Velika baterija smještena straga osigurava pravilan domet i bolju ravnotežu.
Iako C63e može težiti i do 250 kg više od svog prethodnika s V8 , performanse će biti impresivne. Postoje izvještaji o snazi hibridnog sistema od približno 540 KS, što će mu omogućiti da ubrza do 100 km / h za oko 3,5 sekunde i postigne brzinu od preko 300 km / h. I sve to uz znatno nižu potrošnju goriva nego kod 4-litrenog V8. Ovo posljednje je ključno, jer se nastavlja borba za što niže emisije CO2.
Na kraju, ostavljam pitanje za raspravu: hoće li Mercedes-AMG C63e s četverocilindričnim motorom biti dostojan suparnik Audiju RS 4 i BMW-u M3?