Restilizovanu verziju Hyundaijevog crossovera Kona smo upoznali još početkom septembra, dok je obnovljena Kona Electric promovisana tek sada (dosadašnja verzija je inače prodata u više od 120.000 primjeraka, od čega 53.000 u Evropi). I ovde su najveće izmjene na prednjem dijelu, što podrazumjeva promjenjeni branik i nova LED svjetla.
Hyundai je danas, nedugo nakon predstavljanja osvježene “klasične” Kone, predstavio i novu električnu izvedbu. Očekivano, vizualne promjene pritom su slične. Model koji je predstavljen 2018. godine te je dosad prodan u preko 120.000 primjeraka tako je dobio novo lice sa užim dnevnim LED svjetlima kao i nešto drugačijim odbojnikom i maskom.
Upravo je zbog oblika nova električna Kona u odnosu na prethodnu narasla za 40 mm. Promjene na stražnjem kraju pritom su nešto odmjerenije, pa će oni oštrijeg oka primijetiti novi svjetlosni potpis i redizajnirani odbojnik.
Novosti ima i u unutrašnjosti gdje je električna Kona dobila novi 10,25-inčni digitalni kokpit, dok središnjim dijelom dominira također 10,25-inčni zaslon kojim se putem dodira upravlja infotainment sistemom.
Što se tiče pogona i baterije, verzija sa baterijom od 64 kWh uparena je sa elekto motorom od 204 KS uz koji Kona sprinta do stotke za samo 7,9 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 167 km/h. Još bolje zvuči podatak da prema WLTP-u doseg s jednim punjenjem iznosi čak 484 km prema WLTP-u.
Na brzom punjaču (100 kW) baterija se od 10 do 80 posto može napuniti za 47 minuta. Postoji i osnova izvedva sa baterijom od 39,2 kWh te elektro motorom snage 136 KS koja do stotke stiže za 9,9 sekundi te vozi do krajnjih 155 km/h.
Kona Electric očekivano je opremljena i nizom Hyundai SmartSense sigurnosnih sistema. Cijene još nisu objavljene, a dolazak na tržište očekuje se dogodine.