Kontroverzno. Moderno. Ogroman. Riječ je o iX, potpuno novom BMW-ovom modelu, čiji je cilj marku dovesti na još viši stepen elektrifikacije i mobilnosti. Početak njegove proizvodnje očekuje se u drugoj polovici 2021. godine.

BMW iX




Krenimo s činjenicom da je iX još uvijek “u fazi razvoja”, ali bavarski se proizvođač već pohvalio dizajnom koji predstavlja vozilo izbliza. SUV se temelji na potpuno novoj platformi koja je posebno razvijena za električna vozila. Dužine je iste kao i X5, iste visine kao i X6, a što je već izazvalo prilično kontroverzi sa serijom 4 ima i divovske bubrege.
Međutim, oni imaju funkciju. Tu se nalaze kamere, senzori i radari koji su dizajnirani za vožnju automobila u autonomnom načinu rada. Proizvođač se hvali da je elektronika 20 puta brža od rješenja koja su se dosad koristila.
Interijer je također kontroverzan. Volan nije okrugao i trebao bi pružiti bolji uvid u informacije prikazane na ekranima (12,3 i 14,9 inča). Kontrole sjedišta premještene su na vrata, baš kao u Mercedesu. Materijali dolaze iz reciklaže, a drvo u središnjem tunelu izgleda posebno zanimljivo.
BMW iX




Prijeđimo na motore, tačnije dva, koji generišu oko 500 KS snage. Sprint do stotke trebao bi trajati oko 5 sekundi. Baterija kapaciteta 100 kWh bit će odgovorna za skladištenje energije. Prve informacije ukazuju na to da će automobil s jednim punjenjem preći i do 600 km. Inženjeri navode da samo aktivne zaklopke za masku motora mogu povratiti 15 km dometa.
Početak proizvodnje očekuje se sredinom 2021. godine, a BMW iX svoj će zvanični debi na tržištu imati krajem 2021. godine.