Po nekim najavama, novi Peugeot 208 će se pojaviti na sajmu automobila u Ženevi 2019. godine, a u odnosu na sadašnji model će pretrpjeti značajne promjene. To se odnosi na dizajn, nešto veće dimenzije (dužina oko 405 cm), novu CMP platformu, manju težinu (i do 100 kg), kao i na pojavu potpuno električne verzije. Nova 208-ica će najvjerovatnije dobiti kraće prepuste i duže međuosovinsko rastojanje, a pominju se i LED dnevna svjetla, veći ekran osjetljiv na dodir, zadnja kamera, Park-assist sistem, i-Cockpit…
Dizajn će po sadašnjim informacijama biti dinamičniji i agresivniji, a zahvaljujući većim dimenzijama automobil će imati prostraniji enterijer i prtljažnik veće zapremine. I Peugeot će najvjerovatnije odustati od trovratne varijante, slijedeći primjer Renaulta sa Cliom i Volkswagena sa novim Polom.
Ponuda benzinskih motora će vjerovatno startovati sa agregatom od 82KS, a kod dizelaša od 75KS. U gami će se nalaziti i sportski 208 GTi koji će po svemu sudeći pokretati 1,6 litarski turbo benzinac sa nekih 220KS. Posebnu pažnu privači i potpuno električna verzija (na e-CMP platformi), sa autonomijom od oko 300 km, a ono što je zanimljivo je i izjava Peugeotovog šefa Jean-Pierre Imparata koji je nagovestio da bi električni 208 mogao da se nudi i u GTi izdanju. To znači da bi Peugeot mogao da paralelno nudi dve 208-ice GTi, jednu sa već pomenutim turbo benzincem i drugu električnu GTi EV.
U svakom slučaju, uz GTi oznaku se podrazumjevaju i aero body kit, veći točkovi, sportski podešeno oslanjanje, sportski izduvni sistem, jače kočnice i dotjerana unutrašnjost sa sportskim sjedištima.
Izvor