Novi Peugeot 208 (2021). Cijena u BiH kreće od 28.510 KM

0
1037

Novi Peugeot 208 ističe se sportskim i atraktivnim linijama te učinkovitošću pogona. Peugeot je prvi put istodobno predstavio benzinski, dizelski i električni model 208.
Novi smo model imali priliku i isprobati na domaćoj prezentaciji koja je upriličena u Sarajevu.

Novi Peugeot 208 temelji se na najnovijoj generaciji platforme Grupe PSA: CMP (Common Modular Platform). Namijenjena segmentima B i C, ova nova osnova za vozila upotpunjuje platformu EMP2 (Efficient Modular Platform), a može se prilagoditi u pogledu dimenzija i motorizacija. Obuhvaća sve vrste pogona te će kupcima omogućiti odabir njihova preferiranog tipa pogonskog sklopa, bez obzira na to žele li benzinski, dizelski ili električni motor.

Novi Peugeot 208 može se opremiti cijelim nizom benzinskih i dizelskih motora, a svi oni usklađeni su sa standardom EURO 6.d. Jedinstvena je ponuda u B segmentu što su benzinski PureTech 100 i 130 motori dostupni s 8-stepenim automatskim mjenjačem EAT8, i to kao opcija kod slabijeg modela, odnosno jedina verzija kod snažnijeg.

Duži, širi i niži od trenutačnog modela Peugeot 208, ova nova generacija otkriva prepoznatljivu liniju karoserije i posjeduje sportski karakter.

Vozačima će na usluzi biti i novi sistem i-Cockpit 3D koja prikazuje informacije na instrumentnoj ploči na dvije razine. Na digitalnoj slici velike rezolucije informacije se prikazuju poput holograma, što djeluje veoma zanimljivo i privlačno.

Novi Peugeot 208 će na Bosansko Hercegovaćkom tržištu biti ponuđen u 8 različitih boja: crvena elixir, žuta faro (besplatna boja), crna perla nera, bijela blanc nacre, siva artense, bijela banquise, siva platinum, plava vertigo

U ponudi su i tri nivoa opreme:  Active, Allure i GT Line. Najveća razina opremljenosti GT Line opremljena je Full LED svjetlima sa svjetlosnim potpisom s tri linije, oblogama blatobrana i crno lakirani obrubima stakala, 17-inčnim poliranim aluminijskim felgama, te posebno uređenim detaljima kabine kao što su crne stropne obloge, odabir između osam boja za ambijentalno osvjetljenje ili aluminijske papučice.

Uz novi sistem Drive Assist, novi Peugeot 208 otvara put poluautomatskoj vožnji uz opremu za pomoć u vožnji najnovije generacije, najbolju u njegovom segmentu. Tu su, primjerice, adaptivni tempomat s funkcijom Stop & Go, sistem za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, sistem Full Park Assist uz perimetrijsku funkciju Flankguard, automatsko kočenje u nuždi, upozorenje na opasnost od sudara, upozorenje na nenamjeran izlazak iz voznog traka (ili strane ceste) s ispravljanjem putanje već pri brzini od 65 km/h, automatsko upravljanje dugim svjetlima, napredno prepoznavanje saobraćajnih znakova, aktivni sistem za nadzor mrtvog ugla i električna parkirna kočnica.