Novi Ford Focus ST nedavno je prvi put viđen na javnim putevima bez kamuflaže, a prethodnog vikenda je snimljen i u akciji na čuvenoj stazi na Nirburgringu.
ST paket deluje atraktivno i elegantno istovremeno, ostavljajući prostora za još agresivniju pojavu sa RS paketom koji će kasnije stići.
Focus ST po običaju stiže sa nižim i krućim vješanjem te debljim kočnicama u odnosu na standardnu verziju Focusa, uz dodatno pojačane performanse na već izraženo linearno upravljanje, snažno prijanjanje i upotrebljiv obrtni momenat. I dalje traju spekulacije šta se tačno nalazi pod haubom, a najverovatnije je u pitanju prilagođena verzija 2,3-litarske EcoBoost jedinice iz prethodne generacije Focus RS i Mustanga.
Ovaj agregat je za ST verziju možda smanjen na zapreminu od 2,0 litara, a očekuje se da će imati između 250 i 300 KS, kako ne bi ugrozio novi RS. Očekuje se i da bi kupci u Evropi mogli da dobiju dizel varijantu, verovatno 2,0-litarski EcoBlue sa 190 KS. Kada je u pitanju ponašanje na stazi, treba imati u vidu da je ovdje u pitanju automobil sa pogonom na prednje točkove.
Novi Ford Focus ST snimljen u akciji na Nirburgringu
KUPUJEMO NOVE
Range Rover Velar (2023). Cijena u Bosni i Hercegovini kreće od…
autoprodaja - 0
Range Rover Velar ugledao je svjetlo dana 2017. godine. Istražite dostupne verzije i motore.
Range Rover Velar službeno je predstavljen na Ženevskom sajmu automobila u...