Robna kuća LaRinascente u Milanu, renomirani simbol u najčuvenijom gradu mode, bila je domaćin prezentacije novog 500 Collezione koji ponovo vraća brend Fiat u centar modnog svijeta.
Luka Napolitano (Luca Napolitano), direktor brendova FIAT i Abarth za region EMEA, predstavio je novu specijalnu seriju zajedno sa Emanuelom Farnetijem (Emanuele Farneti), glavnim urednikom časopisa Vogue Italia i L'Uomo Vogue i naveo razloge zbog kojih je došlo do partnerstva sa časopisom.
FIAT i L'Uomo Vogue zajedno su razvili komercijlanu kampanju za novo predstavljanje 500 Collezione koja oslikava zajedničke vrednosti koje povezuju legendarni 500 sa časopisom.
Dizajniran od strane Centro Stile Fiat, novi 500 Collezione ne može da ne zadivi sa svoom novom prefinjenom m presvlakom, koji čine „Brunello” boja u dve nijanse, izvrsni enterijer od pin-stripe tkanine, točkovi sa „bakrenim” finišom, i hromirani „Collezione” znak na poklopcu prtljažnika.
FIAT 500 vodeći je model u A segmentu u 11 zemalja u Evropi i među prva tri je u još 5 zemalja, a prvih 9 mjeseci 2018, 11 godina nakon što se pojavio, bili su najbolji do sada.
Novi FIAT 500 Collezione je već dostupan u FIAT-ovim prodajnim salonima.
Predstavljanje novog modela FIAT 500 Collezione, specijalne serije FIAT-a inspirisane jesenim tonovima, sa novim i neočekivanim kombinacijama boja i materijala, održano je sinoć u robnoj kući Rinascente u Milanu.
Kako bi lansirao novu modnu zvjezdu, FIAT je odlučio da se udruži sa još jednim vodećim imenom u svetu stila i mode – L'Uomo Vogue – sa kojim deli iste vrednosti po pitanju elegancije i pažnje za detalje. Tokom više od pola veka, ova dva italijanska brenda pružila su ogroman doprinos svetu stila i dizajna, postavljajući nove trendove i izvozeći italijansku izuzetnost širom sveta, postavši međunarodno priznatne ikone u tom procesu. Oba brenda su pratila, odražavala i ponekad uticala na potrošačke navike i životne stilove u Italiji i širom sveta, i pre svega, izvezli su duh Italije po celoj planeti.
Događaju su prisustvovali Luka Napolitano, direktor brendova FIAT i Abarth za region EMEA, i Emanuel Farneti, glavni urednik časopisa L'Uomo Vogue i Vogue Italia. Oni su napravili fascinantan doprinos diskusiji o vrednostima koje dele brend FIAT i L'Uomo Vogue. Luka Napolitano je ponovo naglasio taj koncept: „Priča modela FIAT 500 je prava priča o uspehu. To je auto koji je tokom 60 godina preneo delić Italije na ulice širom sveta, postavši najglobalniji FIAT automobil od svih. A model 500 zaslužuje sliku na naslovnoj strani magazina, pretvarajući je u magnet koji privlači druge ikone stila i dizajna. Zbog toga smo odlučili da se udružimo sa L'Uomo Vogue, sa kojim delimo zajedničke vrednosti, kako bismo predstavili novu 500 kolekciju,” rekao je.
To je više od jednostavne metafore, jer su se brend FIAT i L'Uomo Vogue udružili kako bi napravili reklamu za puštanje automobila na tržište. U tom snimku, časopis se pojavljuje u kadru prikazujući lice modela na naslovnoj. Njegove oči i lice počinju da se kreću kao da pogledom prati nešto: novi FIAT 500 Collezione ulazi u sobu i od tog ulaska se stranice časopisa same okreću na rubriku o stilu. Kultni objekti na toj strani postaju stvarni, i, privučeni modelom 500, ulaze u automobil. Kada se časopis ponovo zatvori, FIAT 500 Collezione je preuzeo naslovnu stranu, postajući prava zvezda magazina baš kao super model koji i jeste. „L'Uomo Vogue je već 50 godina ambasador italijanskog stila u svetu,” rekao je Emanuel Farneti, urednik časopisa L'Uomo Vogue. „Zbog toga nam je bilo zadovoljstvo da se udružimo sa italijanskom ikonom kao što je FIAT 500, na još revolucionarniji način. Po prvi put, stranice modnog časopisa postaju stvarnost, počevši od naslovne. Ova iznenađujuća i zabavna ideja naglašava zajedničku viziju dva stara italijanska brenda, koji govore jezikom današnjice.”
Predstavljanje novog modela FIAT 500 Collezione, specijalne serije FIAT-a inspirisane jesenim tonovima, sa novim i neočekivanim kombinacijama boja i materijala, održano je sinoć u robnoj kući Rinascente u Milanu.
Kako bi lansirao novu modnu zvezdu, FIAT je odlučio da se udruži sa još jednim vodećim imenom u svetu stila i mode – L'Uomo Vogue – sa kojim deli iste vrednosti po pitanju elegancije i pažnje za detalje. Tokom više od pola veka, ova dva italijanska brenda pružila su ogroman doprinos svetu stila i dizajna, postavljajući nove trendove i izvozeći italijansku izuzetnost širom sveta, postavši međunarodno priznatne ikone u tom procesu. Oba brenda su pratila, odražavala i ponekad uticala na potrošačke navike i životne stilove u Italiji i širom sveta, i pre svega, izvezli su duh Italije po cijeloj planeti.
Događaju su prisustvovali Luka Napolitano, direktor brendova FIAT i Abarth za region EMEA, i Emanuel Farneti, glavni urednik časopisa L'Uomo Vogue i Vogue Italia. Oni su napravili fascinantan doprinos diskusiji o vrednostima koje dele brend FIAT i L'Uomo Vogue. Luka Napolitano je ponovo naglasio taj koncept: „Priča modela FIAT 500 je prava priča o uspehu. To je auto koji je tokom 60 godina preneo delić Italije na ulice širom sveta, postavši najglobalniji FIAT automobil od svih. A model 500 zaslužuje sliku na naslovnoj strani magazina, pretvarajući je u magnet koji privlači druge ikone stila i dizajna. Zbog toga smo odlučili da se udružimo sa L'Uomo Vogue, sa kojim delimo zajedničke vrednosti, kako bismo predstavili novu 500 kolekciju,” rekao je.
To je više od jednostavne metafore, jer su se brend FIAT i L'Uomo Vogue udružili kako bi napravili reklamu za puštanje automobila na tržište. U tom snimku, časopis se pojavljuje u kadru prikazujući lice modela na naslovnoj. Njegove oči i lice počinju da se kreću kao da pogledom prati nešto: novi FIAT 500 Collezione ulazi u sobu i od tog ulaska se stranice časopisa same okreću na rubriku o stilu. Kultni objekti na toj strani postaju stvarni, i, privučeni modelom 500, ulaze u automobil. Kada se časopis ponovo zatvori, FIAT 500 Collezione je preuzeo naslovnu stranu, postajući prava zvezda magazina baš kao super model koji i jeste. „L'Uomo Vogue je već 50 godina ambasador italijanskog stila u svetu,” rekao je Emanuel Farneti, urednik časopisa L'Uomo Vogue. „Zbog toga nam je bilo zadovoljstvo da se udružimo sa italijanskom ikonom kao što je FIAT 500, na još revolucionarniji način. Po prvi put, stranice modnog časopisa postaju stvarnost, počevši od naslovne. Ova iznenađujuća i zabavna ideja naglašava zajedničku viziju dva stara italijanska brenda, koji govore jezikom današnjice.”
Dizajniran od strane Centro Stile Fiat, novi 500 Collezione nasleđuje specijalnu seriju osmišljenu za prolećnu sezonu, prateći modne sezone sa novom inspiracijom koja će sigurno očarati sve koji žele da se istaknu stilom, kao i ljubitelje prefinjenog izgleda i vanvremenog stila. Ova moderna, povezana klijentela uživa u svemu što urbana kultura i društvo mogu da ponude. Dostupan je u hečbek verziji sa staklenim krovom u standardnoj varijanti, kao i u kabriolet verziji sa mekim sivim krovom, i sa ponosom nosi jedinstvene, originalne boje, kao što je „Brunello” u dve nijanse, sa kontrastom boja Opera Maroon i Carrara Grey. I enterijer i eksterijer su ukrašeni detaljima boje bakra, od instrument table preko ukrasnih linija, do aluminijumskih felni od 16-inča, i ekskluzivnih sadržaja, izvrsnog enterijera sa pin-stripe tkaninom, a kao završni detalj elegancije ovog automobila, tu je hromirani logo „Collezione” ispisan kurzivom na poklopcu prtljažnika.
Ekskluzivna modna pista: Rinascente, Milano
Fascinantna, očaravajuća recipročna razmena između svetova mode i automobila kulminira modnom revijom. Modeli koji će nositi odeću i aksesoar koji definiše trendove ove jeseni biće na modnoj pisti, dok će se na ekranima videti FIAT 500 Collezione kako predstavlja svoju zavodljivu dinamičnost na ulicama modne četvrti u Milanu. Nema bolje lokacije za ovu saradnju od Rinascente, tradicionalnog emblema demokratskog pristupa stilu. Ta vrednost predstavlja jedno zajedništvo između te italijanske prodavnice i modela FIAT 500, „velikog malog automobila”, koji je preokrenuo koncept mobilnosti i učinio ga dostupnim još 1957. kao prvi koji je ponudio pristupačan komfor, i potom se razvio, tokom života od više od 60 godina, sa nepogrešivim stilom, uvek veran svom identitetu, a pritom uvek inovativan, inspirišući entuzijazam i popularnost gde god da ode.