Audi će uskoro i zvanično predstaviti serijski e-tron GT koji je inače u formi koncepta prije dvije godine promovisan na sajmu automobila u Los Anđelesu. Njemci ovim modelom planiraju da konkurišu Teslinom Modelu S, a kako se najavljuje serijska proizvodnja će početi još tokom ove godine. Proizvodnja će se odvijati u Neckarsulm fabrici u Njemačkoj gde se inače pravi i Audi R8.
Po nekim ranijim najavama, serijski Audi e-tron GT će imati pogon na sva četiri točka, a autonomija će iznositi oko 400 km. Takođe, u pitanju je veoma dinamičan automobil, uz raniju najavu da će 80% kapaciteta baterija moći da se napuni za oko 20 minuta (baterije su od 96 kWh). Audi još nije saopštio specifikacije serijskog modela ali se očekuje da će imati dva elektromotora sa približno 590KS (koliko je imao koncept).
Audi e-tron GT u koncept verziji je dugačak 496 cm, širok 196 cm, visok 138 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 290 cm. Koncept je do 100 km/h ubrzavao za 3,5 sekundi, dok je najveća brzina el. ograničena na 240 km/h. Audi je takođe potvrdio da će istovremeno sa regularnom verzijom biti lansirana i top varijanta nazvana RS e-tron GT. RS e-tron GT će biti prvi potpuno električni automobil koji će razviti Audi Sport, pri čemu će se odlikovati aero body paketom (uključujući proširenja blatobrana i agresivni zadnji difuzor), kao i krovom od ugljeničnih vlakana, novim točkovima i modifikovanim oslanjanjem. Audi RS e-tron GT će imati tri elektromotora (dva pozadi i jedan naprijed) i baterije od 95 kWh, dok će snaga iznositi oko 700 KS.
Očekuje se ubrzanje do 100 km/h od oko tri sekunde i autonomija od nekih 400 km. Dok će e-tron GT koštati oko 80.000 funti, RS e-tron GT bi trebalo da ima cijenu od oko 120.000 funti.