Audi još ranije najavio da će se nova generacija njihovog gradskog premium modela A1 od 2018. godine proizvoditi u Seatovoj Martorell fabrici u Španiji, za razliku od sadašnje generacije A1 koja se pravi u VW fabrici u Briselu.
To će dovesti i do povećanja broja zaposlnih u fabrici u Španiji, ali i do prebacivanja proizvodnje Audija Q3 iz Martorella u Audi fabriku Györ u Mađarskoj.
U svakom slučaju, britanski izvori najavljuju da će novi A1 biti dinamičniji i komforniji u odnosu na sadašnji model, a magazin Autocar objavljuje i novi render njegovog mogućeg izgleda.
Kupcima novog A1 će na raspolaganju po nekim ranijim najavama biti i 4×4 pogon, DSG menjač, široka paleta benzinskih i dizel motora, kao i sportska S1 varijanta sa 2,0 litarskim turbo agregatom od 250KS. Ostaje međutim da se vidi da li će nova generacija A1 možda dobiti i RS1 varijantu (nezvanično bi mogla da raspolaže sa 2.0 TFSI turbo agregatom i nekih 310KS).
U ponudi motora će se naći i 1,0 litarski turbo trocilindraš sa 115KS, pa novi 1,5 litarski agregat sa 150KS, kao i CNG verzija. Od mjenjača se trenutno pominju šestostepeni manuelni i opcioni sedmostepeni S tronic sa dvostrukim kvačilom.
Ostaje da se vidi šta će biti sa ponudom dizelaša, imajući u vidu Dieselgate skandal i pad prodaje malih automobila sa dizel motorom.
Također, novi A1 će dobiti i digitalnu instrument tablu (biće dostupna kao opcija), Apple CarPlay, Android Auto, MirrorLink i unaprjeđenu verziju MMI infotainment sistema. Naravno, podrazumjevaju se i brojni sistemi asistencije vozaču, od automatskog kočenja u gradu, preko detekcije pješaka pa do adaptivnog tempomata.
Nedavne informacije iz Audija nagovještavaju da kompanija nema u planu razvoj nasljednika trovratnih verzija modela A1 i A3.
Aktuelni A1 sa 3 vrata jeste najjeftiniji Audi koji se može kupiti, ali to ne znači i da je popularan među kupcima jer većina prodaje otpada na verziju sa 5 vrata. To će za posljedicu imati odluku da nasljednik A1 neće biti ponuđen u trovratnoj varijanti, što važi i za veći A3 jer varijanta sa 5 vrata uživa veću popularnost.
Kako bilo, novi A1 će biti nešto veći od aktuelne generacije (imaće nešto više od 400 cm umjesto sadašnjih 395 cm), pri čemu treba napomenuti da će se automobil bazirati na MQB A0 platformi. To također znači da će međuosovinsko rastojanje porasti za 94 mm (na 2564 mm), a zapremina prtljažnika sa 270 na oko 300 litara.
Izvor