Dolazak nove, treće generacije modela Aygo je za medije potvrdio i šef Toyote za Evropu Johan Van Zyl.
On podsjeća da je Aygo za Toyotu veoma dobar proizvod u privlačenju novih, mlađih kupaca, kao i da je to i dalje dobar segment u kome je potrebno da budu prisutni. To potvrđuje i prodaja od oko 100.000 primjeraka ovog modela godišnje. Ostaje još pitanje da li će Toyota u Kolin fabrici pored Aygoa možda proizvoditi i neke druge modele.
Moguće je i da novi Aygo dobije stajling inspirisan crososverima, sa povišenim klirensom i višom pozicijom sjedenja.
Ono što je zvanično potvrđeno jeste da će novi Aygo u potpunosti biti razvijen i proizveden u Evropi, za evropskog kupca.
Novi Aygo se očekuje 2021. ili 2022. godine, a nudiće se i varijanta sa hibridnim pogonom. Ranije se inače govorilo da bi u ponudi mogla da se nađe i potpuno električna verzija ali se od toga očigledno odustalo pa će se kupcima umjesto toga nuditi elektrifikovani Aygo.
Aktuelni Aygo je predstavljen u martu 2018. godine na sajmu automobila u Ženevi, pri čemu se ovdje radi o restilizaciji generacije koja je promovisana 2014. U ponudi je trenutno samo trocilindrični 1,0 litarski DOHC VVT-i benzinac koji razvija 53 kW/72KS i 93 Nm, pa Aygo od 0-100 km/h ubrzava za 13,8 sekundi i postiže maksimalnih 160 km/h.

Izvor