Prva generacije Kuge privlačila je dinamičnim izgledom i voznim osobinama koje su podigle standarde u SUV segmentu. Praktičnosti i opremljenost bili su aduti drugog izdanja, a treće, koje uskoro stiže na tržište, najavljuje početak masovne elektrifikacije Fordovih modela. Naime uz tradicionalne benzinske i dizelske verzije, Kuga na tržište dolazi u mild, plug-in i klasičnom hibridnom izdanju. No, nije samo ponuda narasla. Novo izdanje Kuge duže je 9 cm (ukupno 461), šire za 4,5 (188), a za 2 cm povećan je i razmak među osovinama (271) kako bi se putnicima straga ponudilo više prostora.
U potrazi za boljom aerodinamikom (što je uticalo i na linije karoserije) krovna linija spuštena je za 2 cm, ali uz ukupnih 166 to ne bi trebalo izazvati manjak prostora u visinu. Prtljažnik je prema najavama 10-ak litara većeg obujma u odnosu na prethodnika, a zahvaljujući kliznoj stražnjoj klupi, kapacitet mu se može povećati za 70 litara. Povećanja dimenzija nisu utjecala na težinu Fordovog SUV-a koji je zahvaljujući novoj globalnoj platformi C2 prosječno 90 kg lakši od svog prethodnika. Istodobno povećana je otpornost na uvijanja u korist upravljivosti i učinkovitosti.
Najelektrificiraniji Ford ikad, nudi čak tri različita hibridna rješenja; mild, plug-in i klasični osmišljeni su za smanjenje potrošnje koja je prema tvorničkim podacima u prosjeku smanjena za 28 posto. Ulazna verzija hibridnog asortimana bit će Kuga EcoBlue Hybrid s 2.0 turbodizelskim motorom sa 150 KS koji podržava 48V sa sistemom nazvanim Bisg. Potonji se sastoji od alternatora s remenom koji obavlja i funkciju pokretača dizelskog motora, a pruža i pogonsku podršku četverocilindričnom dizelu tijekom nekih faza vožnje. Klasična izvedba Ford Kuga Hybrid oslanja se na četverocilindrični 2,5-litreni benzinski motor s Atkinsonovim ciklusom u kombinaciji s elektromotorom (generatorom), litij-ionskim baterijama i automatskim mjenjačem. Verzija koja se na tržištu očekuje ove godine najavljena je s pogon na prednju ili na obje osovine. Kapacitet baterije, ukupna snaga, kao ni autonomija na struju nisu otkriveni, ali je najavljena prosječna potrošnja od 5,6 l/100 km. Plug-in verzija koristiti isti 2,5-litreni benzinac koji potpomognut elektromotorom vozaču na raspolaganje stavlja ukupno 225 KS, a baterija od 14,4 kWh prema tvorničkim deklaracijama omogućit će više od 50 km vožnje na struju, te prosječnu potrošnju od 1,2 l/100 km. Iz ponude neće izostati ni klasični dizelski (1.5 sa 120 KS i 2.0 sa 190), te benzinski (1.5 sa 120 ili 150 KS) motori. Benzinski 1.5 opremljen je sistemom deaktiviranja jednog od 3 cilindra u fazama vožnje s djelomičnim opterećenjem, a u ponudi je i automatski mjenjač koji između 8 dostupnih stepeni prijenosa onaj pravi odabire i na osnovi nagiba ceste.
Uz dorade na sistemu napajanja, smanjenju trenja i novoj generaciji turbo punjača, prema tvorničkim podacima dizelskih 190 konja troši 5,9 l/100 km, 1.5 (120 KS) će se zadovoljiti s 5,1, dok je prosječna potrošnja benzinskog sa 150 KS 6,6 l/100 km.
Novu generaciju Kuge prate i moderne tehnologije za povezivanje, ali i sigurnost. Uz prilagodljivi tempomat koji uključuje Stop&Go funkciju, prisutni su i sustavi za održavanje vozne trake, autonomno kočenje, upozorenje na pogrešan smjer, te prilagodljiva prednja svjetla. Među opcijama je head-up displej, a kod bolje opremljenih verzija klasične instrumente zamijenit će digitalni zaslon dijagonale 12,3”. Multimedijalni sistem (zaslon 8”) uz već uobičajene funkcije (navigacija, povezivanje telefona…) pruža i WiFi povezivanje za čak 10 uređaja, a omogućuje i daljinsko upravljanje određenim funkcijama automobila.