Njemačka se mora riješiti starih dizelaša, cijene ubrzano padaju

0
458

Njemačka se definitivno želi riješiti prljavih dizelaša. Nakon nedavnog “dizel summita” njemački proizvođači automobila pristali su da će u svom trošku izvršiti konverziju na dizelašima s normama Euro 4 i Euro 5 (od 2005. na dalje), dok su one starije praktički otpisali.
Ali, imaju rješenje i za njih. Nude izdašne eko potpore kupcima koji im pri kupnji novog automobila predaju svoj stari dizelaš proizveden prije 2005. godine.
VW nudi od 2000 eura za kupnju najmanjeg modela up!, 5000 eura potpore za Golfa, pa do 10.000 eura za Touarega.
Ford nudi od 2000 do 8000 eura, Škoda od 1750 do 5000 potpore, a Seat do 8000 eura. Slične poticaje nude i BMW, Audi i Mercedes.
Toyota u Njemačkoj nudi 2000 eura popusta za svoja hibridna vozila. Posljedica će svakako biti pad cijena svih dizelaša do Euro 6 norme koja se počela primjenjivati 2015., a tu dolazimo do pitanja gdje će ti auti završiti.
Ako znamo da je lani u Bosnu i Hercegovinu iz EU uvezeno gotovo 56.000 vozila, a trend nije pao ni ove godine, možemo pretpostaviti da će Bosanci i Hercegovci jedva dočekati da Nijemci ponude diskontne cijene za nepoželjne dizelaše.
Na popularnim Njemačkim stranicama za prodaju polovnih vozila www.mobile.de odnosno www.autoscout24.de već primjećujemo pad cijena dizelaša sa Euro 4 i Euro 5 normama.





Izvor