Sada već davne 1998. godine film Taxi 1., kojeg je napisao i producirao Luc Besson kao prvog u seriji filmova Taxi, mnogi smatraju jednim od najboljih iz opusa.
Sada već davne 1998. godine film Taxi 1., kojeg je napisao i producirao Luc Besson kao prvog u seriji filmova Taxi, mnogi smatraju jednim od najboljih iz opusa. Tokom godina, Danielov (Samy Naceri) Peugeot 406 sa svojim vanjskim dodatcima postao je prava ikona među ljubiteljima filma i sportskih vozila.
Tokom snimanja filma korišteno je nekoliko Peugeota 406. Ukupno se govori da je šest Peugeota 406 prošlo ispred kamera. Ne znamo gdje se nalaze svi, osim prvog, koji se sada nalazi u Musée de l’Aventure Peugeot. Muzej je prihvatio da Franck Galiègue, šef Movie Car Centrala (tvrtke specijalizirane za iznajmljivanje filmskih automobila), dođe i i predstavi ga na videu.
Galiègue nam nudi detaljnu prezentaciju Peugeota 406 iz Taxija 1. Čini se da je automobil još uvijek vrlo dobro održavan iako se na nekim od materijala vidi zub vremena. Sve u svemu, mehanika je ostala netaknuta. Štoviše, Galiègue je iskoristio ovu priliku da završi raspravu što se nalazi ispod poklopca motora. Ispod poklopca motora Peugeota 406 u filmu Taxi 1 nalazi se V6 motor od 194 KS, A ne 1,8-litreni četverocilindraš kao što se pričalo.
Ovaj prvi primjerak prešao 10.000 km. Zanimljivo je da je jedan od šest Peugeota 406 iz filma Taxi 1 zapravo bio trkaći automobil. To je Peugeot 406 STW kojeg također vidimo u nekim scenama filma. Gdje su nestala ostala četiri primjerka? To je za sada čista misterija.