Kada je gospodin Alec kupio polovnu Teslu Model S, jedna od usluga kojoj se posebno radovao bio je dobro poznati autopilot. Ipak, nakon što je krenuo voziti, shvatio je da je sistem – uklonjen.
O čemu je riječ? Prema priči koju prenosi Jalopnik, u Tesli tvrdi da novi vlasnik Tesle nije platio spomenutu uslugu, pa zbog toga nema pravo na korištenje iste. Ipak, kada je automobil završio na tržištu polovnih, kuća zadužena za prodaju reklamirala je i autopilot kao dio ponude.
Tu se stvari komplikuju. Naime, kod modela koji putem „cloud” povezivanja dobivaju nadogradnje, proizvođač može kontrolirati koje usluge će „pustiti”, a koje ne. To se dogodilo i sa ovom Teslom – prilikom početka prodaje u salonu inženjeri iz Tesle provjerili su automobil i zatim je putem clouda isključena opcija auto pilota.
Kada je Alec pokupio auto i shvatio da nema spomenutu uslugu, kontakriao je Teslu i dobio zanimljiv odgovor: „Tesla je nedavno identificirala slučajeve gdje su kupci pogreškom dobili verzije programa Autopilota kojeg nisu plaćali.
Od tada je izvršena revizija radi ispravljanja ovih slučajeva. Vaše vozilo je jedno od vozila koje je pogrešno konfigurisano za autopilot. Ponovno smo se osvrnuli na historiju vaših kupovina i nažalost vožnja s autopilotom nije opcija koju ste platili. Izvinjavamo se zbog zbrke.
Ako ste i dalje zainteresirani za posjedovanje tih dodatnih mogućnosti, možemo započeti postupak kupovine nadogradnje.”
Dakle, bivši je vlasnik greškom kompanije dobio autopilot bez da ga je platio, a kompanija je grešku ispravila baš kada je novi vlasnik, Alec, nabavio automobil. Izvinjenje je dobio, ali ako želi autopilot morat će isti i platiti.
Budući da je kupio automobil u salonu polovnih i to u SAD-u, sigurni smo kako će uz dobrog advokata dobiti autopilot kojeg će keširati auto kuća koja je reklamirala isti kao dodatnu opremu automobila.
Izvor