Razvoj elektromobilnosti, sve stroži standardi emisije izduvnih gasova i zahtjevi EU-a, kao i nestabilno tržište u doba pandemije koronavirusa, prisiljavaju Mercedes da smanjuje troškove. Znači opraštamo se od ručnih mjenjača i više od polovice motora





Mercedes se usredotočuje na elektromobilnost – promjena profila kompanije zahtijeva uključivanje ogromnih financijskih sredstava, što u ovim teškim vremenima sigurno neće biti lako. Njemački je proizvođač stoga najavio planove ušteda, uključujući smanjenje broja ponuđenih motora i smanjenje radne snage u nekim odjelima.
Agencija Reuters je objavila informacije koje je šef Daimlera Ola Kaellenius podijelio s investitorima. Nova strategija pretpostavlja fokusiranje na najprofitabilnije modele i ograničavanje raspona ponuđenih pogona. Klasa A i klasa B omogućile su popularizaciju marke, ali nisu prioritet u daljnjem razvoju – izvještava Reuters, pozivajući se na riječi Kaellenius.
Odavno je poznato da što je automobil veći i luksuzniji, na njemu možete više zaraditi. Stoga početni planovi pretpostavljaju napuštanje manje isplativih opcija u obliku ručnih mjenjača, koji su bili dostupni samo u najjeftinijim modelima ili motorima koji nemaju budućnosti. Do 2030. godine raspon motora sa unutrašnjim sagorjevanjem koje koristi Mercedes može se smanjiti i do 70 posto.
Broj korištenih platformi također će biti ograničen. Moguće je da će Njemci pouditi 3 prijedloga različitih veličina, na kojima će se potom temeljiti pojedini modeli. Naravno, među njima će biti i električna vozila: luksuzni EQS i manji EQA te EQB, EQE, EQC i EQV.