Saradnja Mercedes-Benza i Renaulta se nastavlja, ali francuski dizel 1.5 dCi neće više biti dio ponude pod haubom Mercedes-Benz vozila.
Daimler i Renault uspešno sarađuju već godinama, ali u nekim oblastima se ta saradnja sužava. Na primjer, novi Smart neće imati ništa zajedničko sa modelom Twingo, a proizvodnja i razvoj Smarta se pomjera u Kinu. Pored toga, iz Francuske stižu vijesti o postepenom ukidanju dizelskog 1.5 dCi agregata iz Mercedes-Benz vozila. Njemački proizvođač ga je koristio pod kodnom oznakom OM608 u modelima klasa A, CLA i B. Iz Stuttgarta javljaju, da se ovaj motor mijenja novim dizelskim motorom zapremine 2.0 litra, koji je razvijen sopstvenim resursima.
Novi motor imaće kodnu oznaku OM654q i već se ugrađuje u novu generaciju modela GLA u GLB. Radi se o nasljedniku najslabijeg dizela i razvija maksimalnu snagu od 85 kW (pod oznakom 180d). Obrtni moment je povećan sa 260 na 280 Nm dostupan u širem opsegu obrtaja. Mjenjač sa 7 stepeni prijenosa zamenjen je sa novim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom sa osam stepeni prijenosa.
Modeli A, CLA i B sa novim agregatom, Mercedes-Benz proizvodi već ove godine, ali na tržište će stići sljedeće godine. Od saradnje sa Renaultom, ostaće motor 1.3 TCe, koji je plod saradnje ove dvije kompanije i novi Mercedes-Benz Citan, koji će imati istu platformu kao i Renault Kangoo. Pomenimo i to, da je Mercedes-Benu završio proizvodnju modela X-Klasa, koja je bila luksuzni derivat modela Renault Alascan i Nissan Navara.