Audi A4 B8 automobil je tehnološki napredniji od svojih prethodnika, kod kojeg još uvijek svjež izgled pobuđuje zanimanje potencijalnih kupaca.
Međutim ovdje kao i svaki potencijalni kupac ovog modela postavljamo pitanje koje su to tipične greške Audija A4 B8? No krenimo redom.

Audi A4 B8 – cijena


Od svih generacija, Audi A4 bio je četvrti koji je najduže prisutan na tržištu polovnih. Proizvodio se čak 8 godina od 2007. do 2015. godine. Za kupovinu najjeftinijih primjeraka dovoljno je 10.000 maraka, no ako želimo kupiti automobil u dobrom stanju i mlađe godište, trebali bismo pripremiti duplo više-
Facelift ovog modela koji je predstavljen 2011 godine, znatno je skuplji. U prosjeku, cijene takvih primjeraka počinju od 20.000 KM. Najskuplji Audi A4 B8 od kraja proizvodnje i niska kilometraža procjenjuje se na nekih 35.000 KM.
Audi A4 B8 – koji motor odabrati?

U četvrtoj generaciji Audija A4 jednostavni motori poput 1.6 8V su prava rijetkost, dok su izuzetak nepopularni 3,2 FSI koji su bili u ponudi do 2011. godine. Svi benzinski motori bili su opremljeni sa direktnim ubrizgavanjem goriva, što sprječava ugradnju plinskih instalacija.

1.8 i 2.0 TFSI s početka proizvodnje bore se s poznatim problemom pretjerane potrošnje motornog ulja. Ovi će vam motori možda biti zanimljivi za modele proizvedene nakon 2012, jer su provedene modernizacije kako bi se uklonili raniji nedostaci.
Ako ipak želite benzince koji nisu imali većih problema trabli bi razmotriti veće V6 motore. Spomenuti 3.2 FSI i potpuno novi 3.0 TFSI s 272 KS. Zanimljivo je da se za razliku od manjih jedinica, 6-cilindrični motor puni pomoću kompresora.
U slučaju dizelaša, možemo govoriti o značajnom poboljšanju. Svi 2.0 TDI-i imaju Common Rail ubrizgavanje, što ne uzrokuje pretjerane probleme kao verzije iz prethodnika B7 koje pokreću pumpe za ubrizgavanje.
Najpopularnije su 2.0 TDI varijante sa oznakom Clean Diesel koje isporučuju snagu od 150 i 190 KS. 2.7 i 3.0 TDI V6 motori mogu se smatrati uspješnim. Vrhunski Audi RS4 i dalje pokreće 4.2 V8 sa 450 KS, dok S4 ima “samo” 3.0 TFSI u kojem je snaga povećana na 333 KS.

Audi A4 B8 – Multitronic, Tiptronic i S-Tronic


U usporedbi s Audijem A4 B7, unutrašnjost modela B8 pruža više prostora i onima koji sjede sprijeda i straga.
Izgled kokpita je također modernizovan, ali što je najvažnije i dalje je jednostavan za upotrebu.
U četvrtoj generaciji A4 je debitovao MMI info sistem ili Drive Select koji vam omogućava da promijenite načine vožnje, između ostalog sportsko, ugodno, ekonomično itd. Ovdje ćemo pronaći i mnoge sisteme koji poboljšavaju našu sigurnost. U usporedbi s njemačkim konkurentima, A4 B8 ističe se vrlo dobrim materijalima koji su korišteni za izradu unutrašnjosti.
U opisanom Audiju bile su tri vrste automatskog mjenjača. Prvi od njih je Multitronic, tj. Kontinuirano promjenjivi prijenos povezan samo na verzije s prednjim pogonom. Zbog mnogih problema o modelima povezanim sa ovom vrstom prijenosa ne vrijedi ni razmišljati.
Obratite pažnju na “Tiptronic“, što znači klasični “automatski” i novo u Audi A4 B8 automatskom S-Tronic mjenjaču sa dvostrukim kvačilom. U njihovom slučaju su velike važnosti kilometraža automobila, način korištenja vozila i da li se prethodni vlasnik pobrinuo za redovnu izmjenu ulja u prijenosu.
2009. godine po prvi put se pojavio Audi A4 Allroad. Karakterišu ih povišeni ovjes, plastične obloge iznad točkova i Quattro pogon na sva četiri točka kao standard.

Audi A4 B8 – usluga skuplja nego u B7


Moram priznati da je Audi A4 B8 i dalje vrlo svjež i zanimljiv prijedlog sa tržišta polovnih automobila. U pozadini svojih rivala, premium osvaja prostranost unutrašnjosti. Unatoč činjenici da se četvrta generacija A4 riješila mnogih problema prethodnika poput problematičnih 2.0 TDI PD dizela, morate imati na umu da to više nije jeftini automobil za servisiranje. Tehnološki razvoj A4 B8 uticao je na složenost izvršenih popravaka u usporedbi sa prethodnicima.