Koji Audi A4 trebate odabrati? Ovo je jedno od najčešćih pitanja Bosanaca koji žele kupiti polovni automobil.

A4 je već dugo veoma tražena roba na tržištu polovnih automobila. Zbog toga smo odlučili provjeriti kod kupovine koje verzije A4 B7 trebate biti posebno oprezni. Pogledajmo polovne Audi A4 – kvarove, motore, najbolje verzije.

Audi A4 B7 2.0 TDI “Multitronic” – najčešći problemi

Započinjemo sa Audijem A4 B7 sa 2.0 TDI PD dizelskim motorom ispod haube koji se proizvodio od 2003 do 2007.

Audi A4 B7 je vrlo dobar automobil i mnogi vozači ga hvale. Neki čak kažu da je ovo “najpouzdaniji model”.

Uz probleme sa 2.0 TDI motorom i Multitronic mjenjačem, možemo se požaliti i na sljedeće stavke:
– upravljač osjetljiv na oštećenja,
– ovjes, koji mora izdržati BiH ceste
– elektroniku koja voli poludjeti

Upravo iz tog razloga smo stavili navodnike na mjenjač u nazivu modela. Ako tražite polovni Audi A4 B7 i naiđete na opciju Multitronic, upalite lampice upozorenja. Automatski, kontinuirano promjenjivi mjenjač ima mnogo problema. Neki korisnici Audija A4 s Multitronikom čak tvrde da je njegov kvar neizbježan. Ono što je još gore, popravak ovog mjenjača je veoma skup.

Dvolitarski TDI motor vozačima je stvorio puno problema. 2.0 TDI je nastavak razvoja PD tehnologije koja je u prethodnoj generaciji predstavljena na poznatim 1.9 litarskim agregatima. Odlika ovih agregata je veoma agresivan razvoj obrtnog momenta, koji je uslovljen ogromnim pritiskom na injektorima koji ni današnji najnoviji Common Rail agregati nisu još dostigli. Upravo zbog toga što je korišten sistem „pumpa-brizgaljka“, gdje injektor sadrži u sebi i pumpu koja je pogonjena klackalicom preko bregastog vratila u glavi motora, ovakav sistem ubrizgavanja generiše izuzetne pritiske od preko 2000 bara, što naravno pogoduje performansama i visokom stepenu iskorištenja.

Ipak PD motori imaju i svojih mana. Jedna od njih je ta što rad PD injektora stvara vibracije, koje na motorima koji su prešli ogroman broj kilometara stvara probleme sa ležištem injektora u glavi motora, zbog čega se dešava da glava propušta određenu količinu ulja u cilindre ili da mješa ulje sa dizelom.

Srećom ovo se dešava kod agregata koji su poprilično izrabljeni. Dakle, ako želite PD motor, obavezno obratite pažnju na njegov rad, koji je poželjno da je što ravnomerniji i mirniji, bez dimova. Popravci neispravnih elemenata uvedeni su samo u primjercima iz 2008. godine.

Znači, problemi su završili uvođenjem 2.0 TDI CR verzije , tj. sa Common-Rail sistemom 2007. godine. Međutim, zapamtite, 2.0 TDI u Audiju A4 od 2004. do 2008. je vrlo skupa zamka, a kupovina je povezana s velikim rizikom! Radi vlastitog novčanika, bolje je izbjegavati ovu verziju motora.

Audi A4 B7 2.0 TFSI Multitronic – najčešći problemi

Trebali bismo biti oprezni i sa 2.0 TFSI turbo-motorom. Benzin može generirati 200 ili 220 KS. 2.0 TFSI pruža pristojne performanse i vrlo ugodno vozačko iskustvo. Međutimi teba mati na umu da je ovo jedinica koja jede gorivo. Štaviše, mnogi se vozači žale na veoma dobar apetit ovog motora.

Još jednom upozoravamo na Multitronic mjenjač. Vrlo je bitno naglasiti da su mu popravci izuzetno skupi. Što više pazimo na kombinaciju tako moćnog motora kao što je 2.0 TFSI i Multitronic mjenjača koji se jednostavno ne može nositi s takvom snagom. Kada kupujete polovni Audi A4 B7, svakako izbjegavajte ovaj mjenjač.