Polovni Audi A3 treće generacije – mišljenja, kvarovi, ocjenjivanje najbolje verzije. Automobili koji kao novi koštaju više od 39.990 maraka sada se mogu dobiti za manji dio tog iznosa. Jedna od najzanimljivijih ponuda na tržištu je Audi A3.
Prošle godine smo u Bosnu i Hercegovinu dovezli preko 60.000 polovnih automobila. Klasični kompaktni proizvodi još su vrlo popularni na tržištu polovnih automobila. Između ostalih VW Golf, Ford Focus, Opel Astra, Mercedes A klasa. Međutim, mnogi se odlučuju na kupovinu automobila premium C segmenta. Među najpopularnijim polovnim automobilima nalazi se Audi A3 koji je luksuzniji rođak Golfa.
Polovan Audi A3 treće generacije – recenzije, pouzdanost, kvarovi, koju verziju odabrati?
Audi A3 je i dalje najpopularniji premium kompakt u prodaji. Treća generacija njemačkog hita dostupna je od 2012. godine. Audi A3 treće generacije je ponuđen kao hatchback s tri i pet vrata, klasična limuzina i kabriolet. Estetski izvučena silueta neprestano privlači pristalice marke, uvjeravajući je dobrom zaštitom od korozije.
Unutrašnjost kompaktnog Audija ni na koji način ne nalikuje njegovom tehničkom blizancu – Volkswagen Golfu. Kvaliteta korištenih materijala potpuno je drugačija. Standardna ili sportska, opcionalna sjedala garantuju visoku udobnost u vožnji i pravilnu podršku u zavojima. U pogledu prtljažnog prostora, A3 nudi više – 365 litara. Razina opcijske opreme u potpunosti ovisi o mašti prvog vlasnika. Na tržištu polovnjaka naći ćete i dobro opremljene primjerke kao i one koji to nisu. Možemo pronaći dvozonski klima uređaj, efikasan zvučni sistem, multimediju sa upravljanjem glasom, kožne presvlake i niz drugih dodataka.
Polovni Audi A3 treće generacije – motori
Nažalost, velika ponuda pogonskih jedinica A3 ne sadrži prijedlog vrijedan beskompromisne preporuke. Sve jedinice TSI-jeve porodice, posebno na početku proizvodnje, suočavaju se s prekomjernom potrošnjom motornog ulja. Stručnjaci savjetuju kupovinu ovih i ovakvih primjeraka s malom, dokumentiranom kilometražom i potvrdom o redovnim servisnim aktivnostima. Četverocilindrični motori s izravnim ubrizgavanjem 1,4, 1,8 i 2,0 TFSI stvaraju 122-140, 180, 223-300 KS. Na vrhu benzinske palete nalazi se petcilindrični 2,5 turbo 367 KS.
Pročitajte i:
Polovni 1.4 TSI – kvarovi i problemi. Kupujemo polovan automobil sa 1.4 TSI ispod haube?
Sve o 1.6 TDI motoru. Kupujemo polovan automobil sa 1.6 TDI?
Dizelski asortiman sastoji se od 1.6 TDI sa 105 KS koje preporučuju stručnjaci i sistemski poboljšanih 2.0 TDI koji generišu od 150-184 KS. Dvolitarski dizel opremljen common rail sistemom više nema dječije bolesti i nedostatke svog prethodnika s brizgaljkama. Ovo je dobar prijedlog za ljude koji očekuju dobre performanse i malu potrošnju goriva. Osnovni dizelski motor najbolje funkcioniše na domaćim relacijama. Pri brzinama na autocesti performanse ovog motora oduševljavaju, ali se može se potrošiti nešto više od 5 litara izvan grada.
Brži, ali skuplji
Audi A3 se u opciji nudi s pogonom na sva četiri točka i automatskim mjenjačem. Ovisno o verziji, dobivamo šest ili sedmostepenske konstrukcije s duplim kvačilom. Svaka zamjena seta kvačila i popravka mehatronike su poprilično skupi. Ako namjeravate kupiti Audi sa S-Tronic mjenjačem obavezno tražite primjerak s malom kilometražom i uredno ispunjenom servisnom knjižicom. Ovaj mjenjač može podnijeti kilometražu od 150-200 hiljada kilometara.
Koliko košta polovni Audi A3 treće generacije?
Na bosanskohercegovačkom tržištu polovnih automobila je teško pronaći primjerke s početka proizvodnje za manje od 15.000 maraka. Ako posjetite prodajne portale u zapadno evropskim državama možete pronaći primjerke iz 2012 godine po cijeni od 4.000 eura. Najpopularniji na tržištu polovnjaka je 2.0 TDI sa 150 KS, na šta se vrijedi kladiti.
Kupujemo polovne: Audi A3 treće generacije 8V