Nissan je smislio zanimljiv način da uvjeri potencijalne kupce da treba da odaberu njihov model umesto Toyotinog.

Nissan Rogue




Amerikance koji u decembru posjete neki od Nissanovih prodajnih salona u SAD čekaće iznenađenje. Kako bi ih ubjedio da je SUV model Rogue najbolji izbor za kupovinu, ovaj japanski proizvođač će im najprije ponuditi test vožnju superaničke Toyote RAV4. Nissan, koji u SAD ima oko 1.000 prodajnih mesta, očekuje da će ovu ideju sprovesti u polovini salona, kažu u tom proizvođaču.
Toyota RAV4




“Znamo da će potrošači, kada uporede potpuno novi Rogue rame uz rame sa RAV4, biti zadivljeni našim standardom, naprednom tehnologijom, vrhunskim dizajnom i, pre svega, izvanrednom ukupnom vrijednošću”, kažu u tom japanskom proizvođaču.
Ma koliko da ovakav potez deluje samouvjereno – jer u Nissanu očigledno bezrezervno vjeruju u svoj proizvod, on sa sobom nosi i određeni rizik, piše AutoNews. Neizbježno je da će se određen broj kupaca nakon uporednog testa ipak opredjeliti za Toyotin SUV.
Sa druge strane, iz Toyote nemaju nikakvu zamjerku na Nissanovu prodajnu strategiju.
“Uvjereni smo da će njihovi dileri i kupci cijeniti kvalitet, vrijednost, svestranost i bezbjednosne karakteristike zbog kojih je RAV4 najprodavaniji (kompaktni) SUV u Sjedinjenim Državama”, odgovaraju iz Toyote.
Prema podacima koje je objavio sajt focus2 move, Toyota RAV4 je u dosadašnjem periodu godine najprodavaniji SUV u SAD (302.574 vozila zaključno sa septembrom), dok je Nissan Rogue (kod nas poznat kao X-Trail) zabilježio znatno slabiji rezultat (167.403).
Nissan Rogue je nešto jeftiniji u SAD, s obzirom da startuje od 25.650 dolara, dok bazični RAV4 košta 26.050 dolara.
Obje osnovne verzije pokreće 2.5 litarski motor, a Toyotin SUV ima 20-ak “konja” više, dok je maksimalni obrtni moment gotovo izjednačen.