U procjeni sigurnosti vozila uzimaju se u obzir razni scenariji, ali zasad u Euro NCAP-ovoj proceduri nije prisutan sudar s takozvanim malim preklapanjem dva vozila i sudar po kutom. Upravo takvi sudari čine oko 18 posto svih frontalnih nesreća pa su kolege i njemačkog autokluba ADAC proveli test s tri mala automobila. Škoda Citigo dobila je ocjenu dobar, a Renault Twingo i Toyota Aygo zadovoljavajuću ocjenu.
Brzina testne rampe i vozila bila je po 40 km/h, a u ADAC-u su uočili nekoliko nedostataka. Na primjer, glava vozača u sudaru pod kutem skliznula je sa zračnih jastuka. Vozačeva prsa u sva tri vozila nisu dovoljno zaštićena… Kod Toyote i Renaulta došlo je do deformacija A nosača i vrata. Zaključak je da su mikro automobili u načelu sigurni, ali da bi proizvođači trebali unaprijediti zračne jastuke i sigurnosne pojaseve.
Izvor
Kako automobili reaguju na frontalne nesreće pod uglom?
KUPUJEMO NOVE
Toyota bZ4X (2023). Cijena u BiH kreće od 110,000 KM
autoprodaja - 0
Toyota bZ4X službeno je predstavena u jesen 2021. Cijene ovog modela u Bosni i Hercegovini počinju od 110,000 KM.
Toyota bZ4X imala je svjetsku premijeru...