Kineski Geely je osmislio inovativan način koji podrazumjeva potpuno beskontaktnu dostavu novog automobila kupcima.

Pandemija koronavirusa teško je pogodila mnoge privredne grane, uključujući i auto-industriju. Osim na proizvodnju, ovakva situacija se drastično odražava i na prodaju novih, već napravljenih vozila.
S obzirom da je epidemija najprije pogodila Kinu, tamošnje auto-kompanije su još u februaru pokušale da nađu načina da dopru do potencijalnih kupaca.

Tako je Geely Auto, nakon što su prodajni saloni ostali bez posjetilaca, pokrenuo sopstvenu online prodajnu uslugu, koja omogućava ne samo da kupac odabere svoje vozilo već i da mu ono bude isporučeno na kućnu adresu – najprije radi test vožnje, a kasnije i za stalno – ako se odluči da ga kupi.
Kako kažu, na taj način su do sada prodali preko 10.000 vozila, dok se još 110.000 potencijalnih kupaca registrovalo na ovaj servis i izrazilo želju da tim putem dođe do svog automobila.

Geely je snimio video u kome je prikazano kako izgleda isporuka novog automobila kupljenog preko online servisa. Kako se navodi, u skladu sa trenutnom situacijom, primopredaja je praktično beskontaktna.
Novi automobil, koji je prethodno temeljno dezinfikovan, dovozi se na kućnu adresu kupca, a posebno je zanimljiv način isporuke ključeva vozila.

Geely je osmislio inovativan postupak koji uključuje dronove. Ključevi se najprije spakuju u plastičnu kesu, koja se zakači za dron, da bi operater daljinskim putem navodio dron do ulaznih vrata ili balkona kupca.
Pogledajte kako izgleda čitava procedura: