Hyundai Motor je prvih 100 primjeraka modela i30 N rasprodao za samo dva dana, i to isključivo kupcima u Njemačkoj.
Naime, razvoj ovog modela obavljen je u Hyundaijevoj njemačkoj filijali, pa su prvih 100 primjeraka Hyundai i30 N First Edition, upravo zbog toga i ponuženi kupcima u njemačkoj. Potražnja je nadišla očekivanja, pa je „First Edition“ (prva edicija) rasprodana za svega 48 sati, a kupcima će naručeni automobili bit isporučeni u oktobru ove godine.
Ovakav tržišni uspjeh je pravi podstrek, pa su u Hyundaiju odabrali nekoliko najzanimljivijih ‘vozačkih’ dionica u Evropi.
Route de Gentelly, u Južnoj Francuskoj, je planinski prevoj na primorskim Alpama (Alpes-Maritimes), na nadmorskoj visini od 963 mnm. Putna dionica je dugačka 19,3 kilometra sa brojnim krivinama i prelijepim pogledima na doline.
Prevoj Stelvio na Alpama (Ortler Alps) u Italiji je svjetska atrakcija. Smješten uz granicu sa Švicarskom, na nadmorskoj visini od 2.757 mnm. Ovaj prevoj označen je kao „best driving road in the world“ (najbolja cesta za vožnju na svijetu), po preporuci popularnog Top Geara.
Nürburgring, u Njemačkoj je staza koju koriste gotovo svi proizvođači automobila za najintenzivnije testove, a također,, tu je smješten i „Hyundai Motor’s European Test Centre“ (Hyundaijev evropski testni centar). Staza je otvorena 1927. godine, na njoj se odvijaju mnogobrojne trke, a posebno su zanimljive statistike koje se vezuju uz 20,8 km „Zelenog Pakla“ (Green Hell), što je ‘nadimak’ za ovu stazu.
Finalni testovi i podešavanja Hyundaija i30 N, obavljeni su upravo na ovoj stazi, učešćem Hyundaija na trci Nürburgring 24 Hours (24h Nürburgringa), gdje je toko 24 sata preveženo 244 kruga, odnosno, nešto više od 6.000 kilometara.