Huawei počinje prodavati automobile. I to poprilično jeftine

0
503

27,650 EURO – toliko će u Huawei prodajnom salonu koštati prilično velik 4,7-metarski terenac.

Ovo je nakon konverzije iz juana, jer će se automobili zasad prodavati samo u Kini, ali niko ne garantuje da se iz Kine neće proširiti po cijelom svijetu.

Prvi automobil iz Huawei salona – šta možemo očekivati?

Prije svega, neće se zvati Huawei. Kinezi ne slijede Samsung koji je u Koreji sklopio ugovor s Renaultom i prodaje automobile francuske marke s njegovim logotipom. Huawei će u svojim prodajnim salonima prodavati automobile marke (na našem govornom području malo kontraverznog naziva) Seres, konkretno model SF5.

Riječ je o SUV-u s karoserijom dugom 4,7 metara i međuosovinskim razmakom od 2,87 metara. Dužina karoserije je blizu Škode Kodiaq, ali je međuosovinski razmak bliži VW Touaregu.

Kakve veze terenac Seres SF5 ima s Huaweijem?

Polako, ne silazi sa iste proizvodne linije kao pametni telefoni ili prijenosna računala. Za to je prepun tehnike za koju je odgovoran ovaj proizvođač elektronike. Uz multimedijski sistem, Huawei je u saradnji sa Seresovim inženjerima razvio Huawei DriveONE Tri-u-jednom električni pogon, rješenje koje povećava domet vozila.

SF5 je zapravo električni automobil na benzinski pogon – nešto slično kao Honda CR-V . Poanta je u tome što točkove pokreće elektromotor, ali ovaj ima rezervu energije od najviše 180 km. Stoga mora računati na potporu motora sa unutrašnjim sagorijevanjem s turbopunjačem kapaciteta 1,5 litre, koja je odgovorna za punjenje baterija kapaciteta 33 kWh. Zahvaljujući njemu, SF5 može prijeći i do 1000 km bez posjećivanja punjača ili benzinske pumpe. Može biti i prilično oštar- do 100 km / h ubrzava za manje od 5 sekundi. Ova verzija, nažalost, samo u verziji s pogonom na sva 4 točka, koja se može pohvaliti s 543 KS i 820 Nm okretnog momenta. Ali ovaj više ne košta 27,650 euro, ali – i dalje zvuči vrlo atraktivno – ekvivalent od 31,600 euro.

Kad god se spomenu Huawei proizvodi, postavlja se pitanje o prikupljanju podataka i prisluškivanju korisnika

U ovom slučaju, možda bi neko mogao i pitati o tome. Ali onda biste mogli istaknuti da je ovo ipak superinovativno rješenje koje čak koristi i Tesla i nema se zbog čega brinuti.