“Honda Collection hall” se nalazi u Japanu, u Tim Ring Montegi, gdje je smještena najveća kolekcija proizvoda koje je kompanija napravila u svojoj istoriji.
Zahvaljujući 360° virtuelnoj turi možete pogledati više od 300 izloženih modela.
U obilazak možete krenuti putem linka: https://www.honda.com/collection-hall-gallery
Ovdje možete zaviriti u istoriju japanskog proizvođača kroz ekskluzivnu kolekciju automobila, motocikala kao i trkačkih “mašina”.
“Honda Collection hall” (HCH) je otvorena 1998. godine povodom obeležavanja pedeset godina postojanja brenda.
Hondina istorija na 3 sprata

Virtuelna tura dočarava pravi muzejski obilazak, omogućavajući posjetiocima da osjete kao da su zaista otputovali u Hondinu postojbinu i proživjeli 70 godina istorije ove kompanije.
Na drugom nivou prikazani su automobili, motocikli i ostala prevozna sredstva, a tu se nalaze i istinske zvjezde – kompaktni sportski model iz 1963. godine, Honda S500, kao i neki od legendarnih modela kao što su Prelude, NSX i Civic.

Izložba takođe nudi pogled na evoluciju japanske proizvodnje automobila, sa posebnim akcentom na mikro vozila koja su bila veoma popularna u Japanu.
Prikazani su neki od najranijih modela, kao što je Honda N360, prvi mali serijski automobil koji je počeo sa prodajom 1968. godine.
U virtuelnom obilasku možete naići i na istinske ikone dvotočkaša kao što je CB750.
Treći sprat je posvećen Hondinoj strasti prema moto sportu. Tu se nalaze jednosedi, GT automobili i motocikli iz trkačkih takmičenja – nekada i sada.
I ovde ćete naići na prave ikone kao što su McLaren-Honda koju je vozio Ayrton Senna, kao i šestocilindrični RC166 koji je izvojevao pobjede na Isle of Man TT, a koga je vozio Majk Hejlvud.
“Factory of Dreams”

Otvaranje HCH predstavlja napor kompanije Honda da prikaže svetu svoje nasljeđe i svoju historiju, kao i da se pomoću savremene tehnologije i mobilnosti poboljšaju uslovi života ljudi.
Ovi korjeni datiraju iz četrdesetih godina prošlog vijeka kada je Soićiro Honda prvi put upotrijebio motor generatora (korišćenog u radio transmiterima) na biciklu svoje supruge kako bi joj olakšao svakodnevne odlaske u kupovinu.

Godine 1946. razvio je ideju i počeo da prodaje agregate sa rezervoarima, akceleratore, kablove i druge dijelove za bicikle.
Ovaj agregat postao je poznat kao Hondin agregat za bicikl, a dvije godine kasnije, 1948, osnovao je “Honda Motor Company”.