Među Bentley novitetima u narednom periodu će se naći serijski EXP 10 Speed 6 (možda pod nazivom Barnato), kao i još jedan manji SUV, ali prije svega tu je nova generacija Continentala GT čije prve zvanične slike i detalji su objavljeni večeras, prije promocije koja će se održati sljedećeg mjeseca na sajmu u Frankfurtu.
Budući da se bazira na novoj MSB platformi, novi Continental GT sa W12 motorom je za 85 kg lakši od svog prethodnika (ima 2.250 kg), što je rezultiralo i potrošnjom goriva od skoro 12 litara (fabrički podatak) i emisijom CO2 od 278 grama po km.
Pod haubom je unaprijeđeni 6,0 litarski twin-turbo W12 motor sa 635KS i 900 Nm pri 1350-4500 o/min., u paru sa osmostepenim mjenjačem sa dvostrukim kvačilom, dovoljno za maksimalnih 333 km/h i ubrzanje do stotke za 3,7 sekundi (za 0,8 sekundi brže i 14 km/h više od prethodnika).
Što se izgleda tiče, kao inspiracija je poslužilo pomenuto koncept vozilo EXP 10 Speed 6, što se primjećuje na prednjem i zadnjem dijelu sa karakterističnim svjetlima.
Ovdje treba pomenuti da je prednja osovina pomjerena unaprijed za 135 mm (što je omogućilo dužu haubu i niži nos), kao i to da je međuosovinsko rastojanje duže za 110 mm (auto je inače i širi za 24 mm u poređenju sa sada već starim modelom).
Osim Coupea, Bentley će ponovo ponuditi i Cabrio izdanje (Continental GTC) koje će se na tržištu naći najverovatnije godinu dana poslije Coupea.
Naravno, automobil je još luksuzniji nego do sada, uz najkvalitetnije materijale i (pre)bogatu opremu. Između ostalog treba pomenuti 12.3-inčni ekran infotainment sistema, LED-Matrix svjetla, kao i sisteme Torque-Vectoring, Dynamic Ride i Anti-Roll-Sistem.
Posebna pažnja je posvećena audio sistemu, pa tako standardni od 650 vati ima 10 zvučnika, slijedi opcioni Bang & Olufsen sistem sa 16 zvučnika i 1.500 vati, kao i Naim sa 18 zvučnika i 2.200 vati.
Po sadašnjim najavama, Bentley će sa isporukama novog Continentala početi u martu sljedeće gpdine, a kasnije vjerovatno možemo očekivati i slabiju varijantu sa V8 motorom.
Izvor