Prema statistikama EU, svake godine na evropskim cestama pogine oko 2.000 biciklista. Jedan od uzoka za ovako poražavajuće rezultate je otežana komunikacija između biciklista i drugih učesnika u saobraćaju.
U okviru kampanje ‘Share The Road’, Ford je pripremio protitp EMOJI jakne, jedinstvene kreacije, osmišljene da omogući ostalim učesnicima u saobraćaju uvid u namjere bikliste koji je nosi.

Emoji znakovi su nastali prije nešto više od 20 godina, kao jedna vrsta nejezičke, neverbalne komunikacije, koja pokazuje namjere i emocije.
Naime, na leđima jakne je LED panel koji pokazuje emoji znakove, kao nejezičku komunikaciju razumljivu gotovo svakome. Pomoću malog daljinskog upravljača, koji se može postaviti na guvernalu bicikla, biciklista može odabrati jedan od znakova kojima obavještava ostale učesnike u saobraćaju o svojima namjerama.
Led panel može prokazati tri emoji simbola, strelice lijevo ili desno, te upozoravajući trougao.
„Emoji su postali fundamentalni dio načina na koji koristimo jezik. Bilo da se koriste za pokazivanje izraza lica, humora ili sarkazma, oni su postali sastavni dio naše sposobnosti da se izrazimo brzo, jednostavno i svima razumljivo. Ova jakna stvorena u partnerstvu sa Fordovom akcijom ‘Share the Road’, omogućuje vozačima da izraze svoje osjećaje i stvore važnu vezu između njih i ostalih učesnika u saobraćaju“ rekao je Dr. Neil Cohn, docent u dojeljenju za komunikacije i spoznaju na univerzitetu Tilburg u Nizozemskoj.